Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wel jammer van de fake badges... er is geen C63 S en er is geen black series in T model
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten
      Vraagje aan de Mercedes-kenners : is dit een koopje ? (8850 € = 10709 € incl. veilingkosten)
      Bedankt voor de antwoorden, hierbij enkele reacties :
      - geen garantie: klopt, maar die geeft een particulier ook niet. En bij de handelaar betaal je de (eventuele) kosten ook al vooraf, ook als er geen komen.
      - biedprijs: kan idd nog op geboden worden, en dan nog kan de wagen ingehouden worden. Maar dan ben je ook niks kwijt hé
      - inschrijven kan niet zomaar, eerst zelf (laten) keuren.
      - schade is idd niet onoverkomelijk en raakt zeker niet aan betrouwbaarheid van de wagen.
      - termen als "pre-facelift" doen me persoonlijk niks: je vindt een wagen mooi of niet. Trouwens, niet elk laatste nieuw model is mooier dan het vorige. En wie altijd het laatste nieuwe moet hebben moet ofwel rijk zijn, ofwel zich de dieperik in lenen, ofwel geen leven hebben ...
      - Basic ? Da's volgens mij een fonkelnieuwe Dacia Sandero kopen voor dezelfde prijs. Met alle respect voor de prijs/kwaliteitsverhouding van die wagen (mijn vrouwke heeft er eentje en is daar heel tevreden over), maar dan weet ik wel wat kiezen hoor.

Comment

• als je iets wil, moet je ervoor gaan en niet omkijken

en ik geef je over heel de lijn gelijk

Comment

• Na mijn bezoek aan Boot Düsseldorf spring ik ook altijd even binnen bij Mercedes Düsseldorf. Blijkbaar op het goeie moment want er was een groot evenement bezig waar zowat heel het gamma van AMG stond. Ook de nieuwe AMG-GT was te bewonderen. Stond eentje in het knalgeel en een grijze. Ook de nieuwe S500 Maybach, S65 AMG, enz.... enz.... Zelfs een G63 6x6 voor slecht 470.000€

Comment

• Geen geld! Ge hebt hem toch meegebracht?

Comment

• teller stopt bij 999999 km

Comment

• Speciaal voor Bobo, ( sorry voor de kwaliteit, van de foto, maar dat hoort ook zo een beetje bij de wagen)😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Mooi!! Welke motor?
                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                  Current:
                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                  Ex:
                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Speciaal voor Bobo, ( sorry voor de kwaliteit, van de foto, maar dat hoort ook zo een beetje bij de wagen)

Slechte kwaliteit Griek? Met zo'n 300D heeft mijn pa ooit zonder problemen 550000km gereden.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zouden de modellen die nu uitgebracht worden het wel 30 jaar vol houden zoals vele w123's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realtim Bekijk Berichten
                        Zouden de modellen die nu uitgebracht worden het wel 30 jaar vol houden zoals vele w123's
                        Bijlange niet met al die electronica, maar dat zal bij andere merken niet anders zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                          Mooi!! Welke motor?
                          Ik zou het echt niet weten, alles moest wel erg snel gaan en ik ben geen fan van al rijdende met je gsm bezig te zijn. Voor een rood licht of zo nog tot daaraan toe maar ik kwam daar net om de hoek aangereden als hij vertrok.
                          Ik vermoed wel dat het een 300 was.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Slechte kwaliteit Griek? Met zo'n 300D heeft mijn pa ooit zonder problemen 550000km gereden.
                            Ja, toen nog wel hé Jocar, toen nog wel...

Comment

• om dan maar te zwijgen van die taxi chauffeur die in nederland 1mil + kilometers heeft.. auto gekocht in 2004

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Speciaal voor Bobo
                                  mijn 2de thuis daar rechts

en het gedaver van de motor perfect in je pic vastgelegd

Comment

• antwerp tax nieuwe uitmonstering
                                    en 35 nieuwe e 300 bluetec hybrids

Comment

• cl 600, geschaarde hoeken, afdruk van een paaltje in de koffer

en hij had pullman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

antwerp tax nieuwe uitmonstering
                                        en 35 nieuwe e 300 bluetec hybrids
                                        mmm de prefacelift W212
                                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          cl 600, geschaarde hoeken, afdruk van een paaltje in de koffer

en hij had pullman

Volgens mij was jij heel blij dat je die gezien hebt. Lijkt me een bobo-kar

Comment

Working...
                                          X