Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ben kwaad op haar, maar laat er lekker nix van merken

Comment

• 2500 was de prijs hé?
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• voor haar

Comment

• Bobo, stuur mij eens een PM wat je juist zoekt. Voor 40 ongeveer moet ik een E klasse of S klasse van minder dan 2 jaar oud kunnen vinden, directiewagen uit Duitsland. Dan kan ik daar een garantie verlenging op afsluiten en heb je Belgische Garantie

Comment

• carlo, uwen bak is vol

Comment

• Zou opgelost moeten zijn

Comment

• Ook interesse in die SLK aan die prijs indien je niet graag via het net verkoopt
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ben kwaad op haar, maar laat er lekker nix van merken

mooi ding mss ?

Comment

• Ik snap het niet goed. Je hebt min of meer gezworen dat je een A45 zou kopen (wat nogal verbazend was) en nu spreek je over een S of CLS van €40.000. Die A45 van Elwood was toch een koopje?

Desalniettemin vind ik zowel de A45, een S of een E een geweldig vooruitzicht.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• ...had ik geweten dat die van elwood...
                      praat na de vaak, een vent en auto's is niet altijd te doorgronden

de zin in de s was er gekomen door die taxi van 25k (die nog steeds in de running blijft, ik moet al +15 kosten hebben om een junge sterne te evenaren...die lang niet zo dik zijn uitgerust als die), ik zat op dat moment nog niet met 40000 in mijn kop en eig vind ik 40 nu nog steeds erg veel geld

ik denk maar das voor paarden die hebben er de kop voor, dat een s 250 mij meer plezier gaat schenken als een a 45...voor hetzelfde of zelfs minder centen als die van elwood...toch is het een gemiste kans

er is ook nog een ouwe g 300 turbodiesel lv die me aanspreekt, maar het verbruik +15 liter, 3500 o min bij 120 km/u en de dure stukken doen me afzien en zou ik verplicht zijn de smart te houden

zaag...

vriendin is een heel knappe, en een toffe, en ze kan alles goed

Comment

• de slk vind ik 4500 waard zijn, zelfs meer

maar een goei bod is welkom, tis een steengoeie 15 jaar dealeronderhouden benz en met 52k vrij 'nieuw'

ik zet hem niet op kapaza oid en besef dat als ik hem zou moeten inruilen er nooit 4500 wordt voor gegeven zie hem liever hier gaan met terugkoopoptie

Comment

...had ik geweten dat die van elwood...
                          praat na de vaak, een vent en auto's is niet altijd te doorgronden

de zin in de s was er gekomen door die taxi van 25k (die nog steeds in de running blijft, ik moet al +15 kosten hebben om een junge sterne te evenaren...die lang niet zo dik zijn uitgerust als die), ik zat op dat moment nog niet met 40000 in mijn kop en eig vind ik 40 nu nog steeds erg veel geld

ik denk maar das voor paarden die hebben er de kop voor, dat een s 250 mij meer plezier gaat schenken als een a 45...voor hetzelfde of zelfs minder centen als die van elwood...toch is het een gemiste kans

er is ook nog een ouwe g 300 turbodiesel lv die me aanspreekt, maar het verbruik +15 liter, 3500 o min bij 120 km/u en de dure stukken doen me afzien en zou ik verplicht zijn de smart te houden

zaag...

vriendin is een heel knappe, en een toffe, en ze kan alles goed
                          Interesse in een E220 CDI break 4 jaar oud 80k .... dan kunnen wij opzoek naar nieuwe ... en zo blijft de wereld draaien

Comment

• Die moet toch nog 6-6500€ halen denk ik.

Wat zoekt ge nu eigenlijk? CLS, S, E berline, E T-model en welke motorisatie?

Comment

• @ janneman

eerlijk, nee

het is een superauto van je maar het aanbod is gewoon te groot, ik zou zot worden van het vergelijken
                              er zijn gelukkig ni veel s 250-ers te vinden

s 250 cdi

ik heb zelf al gezocht op mobile en bij junge sterne, ken ze allemaal van binnen en van buiten ondertussen

Comment

• @bobo
                                ik ken dat gevoel
                                'k zal je laten weten als hij aan een schoonprijzeke weg gaat ...
                                Er zijn namelijk enkele nieuwe ecologisch interessante modellen opkomst

Comment

• wat is je laatste prijs ?

Comment

• Comment

• 290

Comment

@ janneman

eerlijk, nee

het is een superauto van je maar het aanbod is gewoon te groot, ik zou zot worden van het vergelijken
                                        er zijn gelukkig ni veel s 250-ers te vinden

s 250 cdi

ik heb zelf al gezocht op mobile en bij junge sterne, ken ze allemaal van binnen en van buiten ondertussen
                                        Er heeft tot begin dit jaar een S250L te koop gestaan in België met 100k km (van 2011 of 12) voor 34k euro met jaar garantie en die wagen was dik uitgerust. Heb er zelf wat voor getwijfeld. Maar de wagen is ondertussen verkocht.

Comment

• ik hou het in het oog vanaf nu

Comment

Working...
                                          X