Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ben die S-taxi ook online tegengekomen en ik begrijp nu wel waarom je je aangetrokken voelt.
Maar het zou echt geen rationele aankoop zijn omwille van de redenen die je zelf al aanhaalde.
Dan kan je beter genoegen nemen met bv. een E250 coupé met 50.000 km.
Ben die S-taxi ook online tegengekomen en ik begrijp nu wel waarom je je aangetrokken voelt.
Maar het zou echt geen rationele aankoop zijn omwille van de redenen die je zelf al aanhaalde.
Dan kan je beter genoegen nemen met bv. een E250 coupé met 50.000 km.
ik weet het hoor het is maar een dikke 300 per jaar meer en als het een bleutec 350 is met 177 gram is ook het verschil in biv te verwaarlozen...maar de 2.1 is genoeg
ga er ook vanuit dat een 250, als de zin voor de volgende er is, sneller terug verkocht zal geraken, dat hoop ik toch
Bobo, als ge een 350er ziet voor een goeie prijs laat ge die dan staan omdat ge absoluut een 250er wilt?
er is natuurlijk zoiets als een offer u can't refuse, maar dan kan ik al net zo goed naar een 320 cdi van 2007 met weinig km's gaan zien voor véél minder als de prijs van die taxi nog
maar ik ben gecharmeerd door de specs van de 250, en die motor maakt dat ik net zo goed een s kan rijden...en ik ben al heel mijn leven voor de kleinste motor in een benz gegaan, moet mijn eigen tradities respecteren ook
wat ik niet zou laten staan, is een 250 owv petjesvelgen !!!
moest die voor 10000 minder te koop staan zou ik het gebrek aan distronic wel door de vingers zien
Comment