Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is deze niks voor jou bobo?

Op zoek naar een luxe twaalfcilinder drinkebroeder met bijna 400 pk én een nobele stamboom? Zoek niet verder.

De S600 was in de jaren ’90 het beste wat je kon krijgen als je op zoek was naar een W140 S-Klasse (a.k.a. Dikke Bertha), en dit exemplaar heeft niet meer dan 46.500 kilometer op de klok. Als klap op de vuurpijl beweert de Hongaarse verkoper dat de Benz ooit behoorde aan Michael Schumacher, en dat hij dit kan bewijzen ook. We zijn benieuwd, want uit de advertentie zelf kunnen we weinig bewijs halen..
    Voor een kleine 30 euromille kan je ‘m komen ophalen in het land van de goulash en de poesta’s. Voorafgaand wil de verkoper (teenslippers, sportbroekje, en blote bast) ook best nog even een inspectie doen, hij hangt ‘m zo voor je in de kettingen.
    Meer weten over deze dikmobiel? Bekijk dan vooral deze – toevallig ook Hongaarse – review. (Hasznalt/Mobile, via Carscoops)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik zag'em al, vind het trouwens een knappe combinatie , maar het is ook weer berlijn en 350

Comment

• Vind het ook een knappe combinatie, en het is toch een 250er. Staat idd wel ver.

Comment

• Ik zou wel een apart topic openen voor deze zoektocht.

Comment

• hoeveel eronder bieden ?

kleur nog nooit gezien op een 221, wel veel op op g-klasses van rond 2000

Comment

• 35k en kijken hoe laag ze gaan.

Comment

• Ik weet niet wat je hebt met de 250 motor maar ik zou ervan afblijven.
                  Ik heb een c250cdi sedan gehad,junge sterre,anderhalf jaar oud met 35000 km toen ik 'm aankocht bij mercedes dortmund,volledige historiek erbij en 2 jaar garantie.
                  Heb ' m van ellende weggedaan en chance dat ik die garantie had of ik was falliet gegaan op dat dik jaar rijden.
                  Ik heb een normaal rijgedrag en de wagen had geen 50000 km toen ik ' m ingeruild had maar wat ik daar allemaal aan stuk gehad in die periode,mercedes onwaardig....ik heb 20 jaar mercedes gereden,van de A ,clk,meerder e's en c's en rijd nu 3 jaar bmw (had x5 ,635d cabrio en nu 520d) en daar ik een mercedesman ben moet ik toch toegeven dat bmw kwalitatief een stapje hoger staat en qua verbruik pakken zuiniger is.....
                  Dan maak ik ook mijn bedenkingen van een 2.2 liter motor in een s- klasse en dan nog de weinig km's die je maakt....= om problemen vragen.
                  Maar ieder zijn ding en zijn plezier doch een verwittigd man is er 2 waard.....
                  Mij zal je waarschijnlijk nooit meer in een mercedes zien

Comment

• ik doe weinig km"s maar geen korte ritten

waarschijnlijk als ik ooit een slechte mercedes en jouw scenario voorheb, ik ook wel eens wat anders overweeg hoor maar das nog niet aan de orde

Comment

• Mijn laatste 3 mercedessen waren slecht
                      2 splinternieuwe E's en de beschreven c van anderhalf jaar oud.......
                      Spijtig,vind het nog mooie wagens maar in die prijsklasse wil ik vooral zelf rijden met de wagen en 'm niet getakeld zien worden ...

Comment

• ach ja, beste maat is na tig bmw's overgegaan op mercedes vanwege de problemen en wil nooit nog wat anders
                        andere goeie maat werkt bij een grote vag garage in ons dorp en drukt ons op het hart nooit bij hen te shoppen
                        als ik in de draden van de nieuwe generatie mazda ga piepen lees ik ook probs

ik blijf hout vasthouden en hoop maar dat ik het goei lotje trek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          35k en kijken hoe laag ze gaan.
                          mailtje verzonden

Comment

• Iedereen heeft wel pech met bepaalde wagens.. Ik ken er die niet anders dan brokken hebben met Audi..

Ik heb 40k km gedaan met een C250 break en heb een sportieve stijl heeft me 0 euro gekost buiten regulier onderhoud!

Comment

• ik rij eigenlijk nooit lang genoeg met mijn auto"s/doe te weinig km's, om kosten te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Vind het ook een knappe combinatie, en het is toch een 250er. Staat idd wel ver.
                                Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                hoeveel eronder bieden ?

kleur nog nooit gezien op een 221, wel veel op op g-klasses van rond 2000
                                damn david

begin helemaal bezig weg van deze kleur te worden

Comment

• kijk ik nu scheel of is dat een E-klasse?
                                  Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                                  Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                                  (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• nee, je kijkt niet scheel

ging over de kleur

Comment

• Dan hebt ge tenminste een S die wat opvalt. Of ge dat wilt is een andere vraag.

Comment

• Vind die kleur toch ook geweldig hoor.
                                        Zo'n S is geweldig omwille van de stijl en het vernuft maar hoeft toch niet conformistisch te zijn, toch? Rode of groene E-klasses vind ik ook heel mooi.
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• E250 zit aan 185k km op 2 jaar nu en nog geen problemen. zelfde motor in de C die aan 118k zit en ook nog enkel probleem
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X