jaren zot gestaan van een 350 sdl
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hoevensebaan?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Is een Mercedes Erkend Servicepunt goedkoper dan een echte dealer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIs een Mercedes Erkend Servicepunt goedkoper dan een echte dealer?
Over het algemeen gezien wel.
Comment
-
MERCEDES-BENZ Lovers
Hey ik heb een vraag maar weet niet waar ze te stellen
En vermits over een Mercedes vito gaat
Leek dit een goede plaats.
Het gaat om een vito dubbel cabine maar de comfort versie
Ik heb er misschien interesse in omdat het lichte vracht is veel laad ruimte
En ik rij de laatste tijd veel met mijn ouders en die hebben last om in en uit te stappen in een gewonde wagen
En de hoge instap van een SUV is beter maar nog niet ideaal
Daarom dacht dat een soort camionette niet zo hoog stond maar waar je ook mooi recht zit
En van de Mercedes vito weet ik dat die goed rijd en geen straf is om veel in te rijden.
In vergelijking met de Renault en andere goedkope alternatieve dat rijd echt als een camionette.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Ik vraag mij af of hier mensen ervaring mee hebben
En met het onderhoud er van?Last edited by mavke; 24/03/2015, 15:39.
Comment
-
Sorry had er een deel vergeten bij te zetten.
En had niet zo rap reactie verwacht :o
Comment
-
Er zat een ouder koppel in de Mercedes S. Vering achteraan stond precies heel stijf en zo sprong de achterkant op en neer. Ze konden niet harder als 80 rijden anders was het onbeheersbaar.
Iemand idee wat hier fout is gegaan?
Veilig leek het me in ieder geval niet, maar iedereen wil thuis raken na een weekendje aan zee...
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Voor Bobo:
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja ze laten wat benzen los in een weekendPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk BerichtenEr zat een ouder koppel in de Mercedes S. Vering achteraan stond precies heel stijf en zo sprong de achterkant op en neer. Ze konden niet harder als 80 rijden anders was het onbeheersbaar.
Iemand idee wat hier fout is gegaan?
Veilig leek het me in ieder geval niet, maar iedereen wil thuis raken na een weekendje aan zee...
Comment
Comment