Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jaren zot gestaan van een 350 sdl

Comment

• cls 63

Comment

• Hoevensebaan?
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• jawel, foto illustreert mooi het geluid van een zacht optrekkende amg, zie de dame met de gele jas

Comment

• wielen

Comment

• Is een Mercedes Erkend Servicepunt goedkoper dan een echte dealer?
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Verleden weekend gereden met E400 cabriolet in AMG trim met 19duimers. Was niet slecht, maar ook niet overdonderd. Het blijft een zware bak eh. Uiteraard ideaal om te cruisen enzo.
                2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Is een Mercedes Erkend Servicepunt goedkoper dan een echte dealer?
                  Scheelt van locatie tot locatie.

Over het algemeen gezien wel.

Comment

• MERCEDES-BENZ Lovers

Hey ik heb een vraag maar weet niet waar ze te stellen
                    En vermits over een Mercedes vito gaat
                    Leek dit een goede plaats.

Het gaat om een vito dubbel cabine maar de comfort versie

Ik heb er misschien interesse in omdat het lichte vracht is veel laad ruimte

En ik rij de laatste tijd veel met mijn ouders en die hebben last om in en uit te stappen in een gewonde wagen

En de hoge instap van een SUV is beter maar nog niet ideaal

Daarom dacht dat een soort camionette niet zo hoog stond maar waar je ook mooi recht zit

En van de Mercedes vito weet ik dat die goed rijd en geen straf is om veel in te rijden.

In vergelijking met de Renault en andere goedkope alternatieve dat rijd echt als een camionette.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Ik vraag mij af of hier mensen ervaring mee hebben
                    En met het onderhoud er van?
                    Last edited by mavke; 24/03/2015, 15:39.
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• de maat van alexx heeft er ene 3.0, en de wannes 3.0, de koper van de smart 2.1 en de jan die bij benz werkt hier op forum ook 2.1

mijnen baas heeft er ook ene en is er content van 2.1

Comment

• Sorry had er een deel vergeten bij te zetten.
                        En had niet zo rap reactie verwacht :o
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                        http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                        http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• c 230 zie je ni vaak

met de auto pilot doe je dingen die ni mogen, goed voor 1 keer

Comment

• bluvven goan

Comment

• Er zat een ouder koppel in de Mercedes S. Vering achteraan stond precies heel stijf en zo sprong de achterkant op en neer. Ze konden niet harder als 80 rijden anders was het onbeheersbaar.
                              Iemand idee wat hier fout is gegaan?
                              Veilig leek het me in ieder geval niet, maar iedereen wil thuis raken na een weekendje aan zee...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Voor Bobo:

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• ja ze laten wat benzen los in een weekend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ja ze laten wat benzen los in een weekend
                                    Het is/was al dinsdag vandaag...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk Berichten
                                      Er zat een ouder koppel in de Mercedes S. Vering achteraan stond precies heel stijf en zo sprong de achterkant op en neer. Ze konden niet harder als 80 rijden anders was het onbeheersbaar.
                                      Iemand idee wat hier fout is gegaan?
                                      Veilig leek het me in ieder geval niet, maar iedereen wil thuis raken na een weekendje aan zee...
                                      sensoren van luchtveering naar de knoppen, veering weet geen nulpunt meer dus blaast zich volledig vol.. lucht balgen staan keihard...

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X