Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk BerichtenGisteren toevallig deze oldtimer (1953) tegengekomen. Virtueel wel te verstaan.
Wat ik me dan afvraag: is dat nu veel geld, of juist weinig ?
De vooroorlogse zijn een pak zeldzamer, en die kan je ook voor die prijzen ongeveer vinden.
De onze staat ook te koop, is een cabriolet-limousine van voor de oorlog. Mocht je specifiek op zoek zijn naar zoiets hoor ik het graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk vind dat te duur. Is een naoorlogse.
De vooroorlogse zijn een pak zeldzamer, en die kan je ook voor die prijzen ongeveer vinden.
De onze staat ook te koop, is een cabriolet-limousine van voor de oorlog. Mocht je specifiek op zoek zijn naar zoiets hoor ik het graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk BerichtenEr zat een ouder koppel in de Mercedes S.
en een mooie vaste zwanehals, perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenouder koppel en trekhaak, die mensen weten tenminste wat nuttige opties zijn
en een mooie vaste zwanehals, perfect
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
een anwb occasiontest over de 'rotte' w210
ter vergelijk, zelfde test over de goeie e39
De pagina die je zocht is niet gevonden. Deze bestaat niet (meer) of is verhuisd naar een andere plaats op onze site. Wij vragen je te controleren of je het juiste adres hebt ingevoerd. Let ook op het gebruik van punten in plaats van bijvoorbeeld een komma.
niet dat het heilig is hoor, verre van
Comment
Comment