Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

piep

Comment

• Da's nu net niet de bedoeling
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Trouw van men broer!

Comment

de OER 6.3 van Mercedes...

Comment

• 028.jpg
                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Sent from here
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Gisteren toevallig deze oldtimer (1953) tegengekomen. Virtueel wel te verstaan.
                    Wat ik me dan afvraag: is dat nu veel geld, of juist weinig ?

Comment

• vraag carlito, die krik is lange tijd dezelfde gebleven

Comment

• stond vannacht samen met mijn nieuwe turkse collega turan

hij is natuurlijk gek van benz
                        deze 210 is een 320 cdi met gekoelde zetels en een verwarmde achterbank, dikke kar voor een 2001

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoBe1960 Bekijk Berichten
                          Gisteren toevallig deze oldtimer (1953) tegengekomen. Virtueel wel te verstaan.
                          Wat ik me dan afvraag: is dat nu veel geld, of juist weinig ?

Ik vind dat te duur. Is een naoorlogse.
                          De vooroorlogse zijn een pak zeldzamer, en die kan je ook voor die prijzen ongeveer vinden.
                          De onze staat ook te koop, is een cabriolet-limousine van voor de oorlog. Mocht je specifiek op zoek zijn naar zoiets hoor ik het graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Ik vind dat te duur. Is een naoorlogse.
                            De vooroorlogse zijn een pak zeldzamer, en die kan je ook voor die prijzen ongeveer vinden.
                            De onze staat ook te koop, is een cabriolet-limousine van voor de oorlog. Mocht je specifiek op zoek zijn naar zoiets hoor ik het graag.
                            Tnx voor de reply, ben niet op zoek naar oldtimer maar gewoon benieuwd naar de waardebepaling van wat ik een mooie wagen vond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hanzzz Bekijk Berichten
                              Er zat een ouder koppel in de Mercedes S.

ouder koppel en trekhaak, die mensen weten tenminste wat nuttige opties zijn
                              en een mooie vaste zwanehals, perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                ouder koppel en trekhaak, die mensen weten tenminste wat nuttige opties zijn
                                en een mooie vaste zwanehals, perfect
                                Allez kom, laat er één monteren! En ook spatlappen graag en extra reflectoren rondom.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Liever een trekhaak dan parkeersensoren.

Comment

• de koets van een 221 is superoverzichtelijk, je hebt echt een goei zicht rondom en sensoren au fond ni nodig, daarmee ook dat apen vol rijdt met kleine chinese madammekes met die auto

Comment

JAMES! 😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• een anwb occasiontest over de 'rotte' w210

De pagina die je zocht is niet gevonden. Deze bestaat niet (meer) of is verhuisd naar een andere plaats op onze site. Wij vragen je te controleren of je het juiste adres hebt ingevoerd. Let ook op het gebruik van punten in plaats van bijvoorbeeld een komma.

ter vergelijk, zelfde test over de goeie e39

De pagina die je zocht is niet gevonden. Deze bestaat niet (meer) of is verhuisd naar een andere plaats op onze site. Wij vragen je te controleren of je het juiste adres hebt ingevoerd. Let ook op het gebruik van punten in plaats van bijvoorbeeld een komma.

niet dat het heilig is hoor, verre van

Comment

• Iemand interesse?
                                          De gemeente Bornem verkoopt een halfzware autopomp van de brandweer.
                                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Working...
                                          X