Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voor wie een GLA of C wil kopen is het de moment om eens bij cools in jabbeke te gaan kijken.
    tussen de 9 en 13 000 euro voordeel voor de moment waardoor ze toch wel al plots een heel stuk goedkoper zijn
    lets have some more member berries

Comment

• vermits ik op vrij korte tijd meerdere nieuwe s-klasses in de buurt zie rijden, denk ik ook daar dat ze een rondje korting aan het uit-delen zijn

Comment

• 2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Zalig zo'n 6x6 ooit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
            Zalig zo'n 6x6 ooit
            Kom af en toe zo ene tegen aan de afrit Lochristi - Oostakker.
            Ook op de baan naar Eeklo zie ik hem soms.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
              Zalig zo'n 6x6 ooit
              persoonlijk toch liever deze

Comment

• Comment

• herkenbare zaken in een tesla

Comment

• Met dank aan Mercedes Brussel!!

Comment

• Comment

• en ?

400...simpel badge'ke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          herkenbare zaken in een tesla

Moeilijk te zien op de foto's maar heb de indruk dat de hendels voor Pinkers en cruise control erg Mercedes like zijn.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• stuur + alle hendels

Comment

en ?

400...simpel badge'ke
                              Zalige wagen zoals verwacht maar het karakter van de motor is toch iets te explosief voor ons
                              We gaan de 350 & 250 CGI nog eens testen en dan gaan we beslissen, ik hoop dat die 350 iets minder explosief is want het geluid van die V6 is zeer leuk

Comment

• Extreem karaktervol die E cabrio!
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Extreem karaktervol die E cabrio!
                                  Die karaktervolle spoiler boven het raam -wat het ook moge zijn- hadden ze van mij mogen weglaten. Voor de rest gewoon perfect.

Comment

• Dat mechanisme geleidt de wind over/in de auto, dus uiterst functioneel bij bepaalde snelheden en temperaturen.

Laat dat er maar op...

*edit* filmpje

SUBSCRIBE for daily car videos! http://vid.io/xkQMercedes-Benz E-Class Convertible Development AIRCAP
                                    Last edited by ; 16/09/2015, 21:39.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                        Zalige wagen zoals verwacht maar het karakter van de motor is toch iets te explosief voor ons
                                        We gaan de 350 & 250 CGI nog eens testen en dan gaan we beslissen, ik hoop dat die 350 iets minder explosief is want het geluid van die V6 is zeer leuk
                                        ik ben moeten gaan kijken nieuwe (?) 320 272pk ook met turbo's

maar is die 400 echt explosief op eco en e stand ? kan me moeilijk voorstellen van een benz alhoewel gasrespons in een slk ook straffer was als in clk

Comment

ik ben moeten gaan kijken nieuwe (?) 320 272pk ook met turbo's

maar is die 400 echt explosief op eco en e stand ? kan me moeilijk voorstellen van een benz alhoewel gasrespons in een slk ook straffer was als in clk
                                          Ik was mis het was inderdaad de 320 die ik bedoelde maar de verkoper zei me dat deze niet meer in het gamma bestaat (staat wel nog op hun site).
                                          Die 320 is fiscaal ook voordeliger want dan zit je aan iets van een 770€ verkeersbelasting/jaar ipv 1500€ voor de 400.
                                          En zelfs in Eco was die voor ons toch te explosief hoor laat staan in Sport, wanneer die turbo’s opkomen krijg je echt zo precies een whiplash effect in de eerste 3 versnellingen.

Comment

Working...
                                          X