Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sl-lijnen vanop de achterbank van een c, voelde me anno 1979 ofzow

Comment

• reed net een zwarte amg gt door het center en die heeft géénéén keer hoorbaar gas gegeven

Comment

• Wij zondag

Comment

• Dag mede Mercedes 'lovers'. Ik heb sinds dinsdag een 'mooie' Mercedes E 200 Bluetec Berline en het valt me op dat ik daar precies niet evenveel KM's mee maak met een volle nafbak zoals bv met mijn Audi A4 2.0TDI, die toch wel een jaar of 8 ouder is. Zijn er hier mensen met dezelfde en rond hoeveel moeten jullie gaan tanken met 'gewoon' rijgedrag?
          Zit nu aan 900km met mijn eerste naftbak en ga toch direct moeten gaan tanken...
          Geen grotere naftbak optie genomen, had die ook niet op mijn A4 en heb die ook nooit nodig gehad.
          Voor de rest lijkt het me wel dat de auto en klasse hoger is qua afwerking en comfort dan mijn vorige ( BMW3GT, Mercedes C 2012, Audi A4, Audi A3, ... )
          Behalve het Comand online systeem, vergeleken met de BMW Professionele GPS op een 3 GT is dat eigenlijk echt niet voldoende in deze prijsklasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

zeevervoer renault 200 cdi, bc staat zowel heen als terugweg op bc op 4.5 (waar ik niet beter zou kunnen als 5.8, maar het verschil in comfort is op de achterbank erg groot )

Wat gerief ligt hier op de achterbank?

Comment

• Iets wat deels kapot is zo te zien.

Comment

• das een traxas stampede solo rwd

Comment

• @JosV

1. 't Is een grotere en zwaardere wagen dan uw A4
                  2. De auto moet nog ingereden worden.
                  3. Gem. verbruik op spritmonitor is 7,14 dus daar zit gij nog onder.

Veel plezier met uw wagen en hopelijk zien we hem verschijnen bij het nieuwe wagens topic.
                  Last edited by David67; 09/10/2015, 20:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
                    Dag mede Mercedes 'lovers'. Ik heb sinds dinsdag een 'mooie' Mercedes E 200 Bluetec Berline en het valt me op dat ik daar precies niet evenveel KM's mee maak met een volle nafbak zoals bv met mijn Audi A4 2.0TDI, die toch wel een jaar of 8 ouder is. Zijn er hier mensen met dezelfde en rond hoeveel moeten jullie gaan tanken met 'gewoon' rijgedrag?
                    Zit nu aan 900km met mijn eerste naftbak en ga toch direct moeten gaan tanken...
                    Geen grotere naftbak optie genomen, had die ook niet op mijn A4 en heb die ook nooit nodig gehad.
                    Voor de rest lijkt het me wel dat de auto en klasse hoger is qua afwerking en comfort dan mijn vorige ( BMW3GT, Mercedes C 2012, Audi A4, Audi A3, ... )
                    Behalve het Comand online systeem, vergeleken met de BMW Professionele GPS op een 3 GT is dat eigenlijk echt niet voldoende in deze prijsklasse.
                    je moet met een benz opnieuw leren rijden om topverbruik te scoren

Comment

• C63s😍
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        @JosV

1. 't Is een grotere en zwaardere wagen dan uw A4
                        2. De auto moet nog ingereden worden.
                        3. Gem. verbruik op spritmonitor is 7,14 dus daar zit gij nog onder.

Veel plezier met uw wagen en hopelijk zien we hem verschijnen bij het nieuwe wagens topic.
                        Bedankt voor de reactie. Ik zal zien of ik er tijd voor vind :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          je moet met een benz opnieuw leren rijden om topverbruik te scoren
                          Wat is dan het verschil tussen zuinig rijden met een mercedes en een audi of bmw bv?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• een stukje rustiger en lager in de toeren, motoren zijn er voor ontworpen

Comment

• Ik moet wel zeggen dat Mercedes langer nodig heeft om zijn 'normale verbruik' te bereiken na inrijden.
                              Maar wees gerust, het zakt wel

Comment

• mijn kar was al ingereden, eerste tank was 7.3...zuiver door die wat beter te leren kennen is dat minder als 6.5 intussen

Comment

• ...maar het was zomer, ik voorspel gezaag over benz' verbruik dra het kouder wordt

Comment

• Wacht tot t kouder wordt
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• ik zal beginnen vanochtend eerste rit onder de 7°, 't was 6 en al gelijk halve liter meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                        C63s😍
                                        Machtig!
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
                                          het NTG4 en NTG4.5 COMAND systeem is net zo veel beter dan de i-drive... veel duidelijker, veel minder geklik om iets te bereiken,...
                                          enkel zitten sommige zaken nogal verstopt zoals navigatie in 3d zetten, etc
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X