Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dag mede Mercedes 'lovers'. Ik heb sinds dinsdag een 'mooie' Mercedes E 200 Bluetec Berline en het valt me op dat ik daar precies niet evenveel KM's mee maak met een volle nafbak zoals bv met mijn Audi A4 2.0TDI, die toch wel een jaar of 8 ouder is. Zijn er hier mensen met dezelfde en rond hoeveel moeten jullie gaan tanken met 'gewoon' rijgedrag?
Zit nu aan 900km met mijn eerste naftbak en ga toch direct moeten gaan tanken...
Geen grotere naftbak optie genomen, had die ook niet op mijn A4 en heb die ook nooit nodig gehad.
Voor de rest lijkt het me wel dat de auto en klasse hoger is qua afwerking en comfort dan mijn vorige ( BMW3GT, Mercedes C 2012, Audi A4, Audi A3, ... )
Behalve het Comand online systeem, vergeleken met de BMW Professionele GPS op een 3 GT is dat eigenlijk echt niet voldoende in deze prijsklasse.
Comment
-
-
@JosV
1. 't Is een grotere en zwaardere wagen dan uw A4
2. De auto moet nog ingereden worden.
3. Gem. verbruik op spritmonitor is 7,14 dus daar zit gij nog onder.
Veel plezier met uw wagen en hopelijk zien we hem verschijnen bij het nieuwe wagens topic.Last edited by David67; 09/10/2015, 20:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk BerichtenDag mede Mercedes 'lovers'. Ik heb sinds dinsdag een 'mooie' Mercedes E 200 Bluetec Berline en het valt me op dat ik daar precies niet evenveel KM's mee maak met een volle nafbak zoals bv met mijn Audi A4 2.0TDI, die toch wel een jaar of 8 ouder is. Zijn er hier mensen met dezelfde en rond hoeveel moeten jullie gaan tanken met 'gewoon' rijgedrag?
Zit nu aan 900km met mijn eerste naftbak en ga toch direct moeten gaan tanken...
Geen grotere naftbak optie genomen, had die ook niet op mijn A4 en heb die ook nooit nodig gehad.
Voor de rest lijkt het me wel dat de auto en klasse hoger is qua afwerking en comfort dan mijn vorige ( BMW3GT, Mercedes C 2012, Audi A4, Audi A3, ... )
Behalve het Comand online systeem, vergeleken met de BMW Professionele GPS op een 3 GT is dat eigenlijk echt niet voldoende in deze prijsklasse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten@JosV
1. 't Is een grotere en zwaardere wagen dan uw A4
2. De auto moet nog ingereden worden.
3. Gem. verbruik op spritmonitor is 7,14 dus daar zit gij nog onder.
Veel plezier met uw wagen en hopelijk zien we hem verschijnen bij het nieuwe wagens topic.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje moet met een benz opnieuw leren rijden om topverbruik te scoren
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenC63s😍2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk BerichtenBehalve het Comand online systeem, vergeleken met de BMW Professionele GPS op een 3 GT is dat eigenlijk echt niet voldoende in deze prijsklasse.
enkel zitten sommige zaken nogal verstopt zoals navigatie in 3d zetten, etclets have some more member berries
Comment
Comment