Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En hoe rijdt de 205?

Comment

• als passagier...rijdt een 221 beter, ik ben pokkeverwend intussen

nee, geen klagen uiteraard...tuurlijk rijdt dat goed, maar benz is wel wat krenterig, standaard boxen klinken nogal schel en bvb de ramen dichtdoen vanop afstand of via centrale vergrendeling (zaken die op een 126 vanaf 1986 normaal zijn, en ook mijn 1991 124 en 1998 208 hadden) is er niet bij
      deze is een leaser en gps is dan verplicht, maar als particulier weten wat ik nu weet, ik liet die vallen, of ik gaf meer uit voor command (volgens mij is er wel aan de gps geprutst en staat die verkeerd ingsteld)

Comment

• ik ben al jaren gewend aan een automaat en bijhorende lage toeren, tijdens de rit nooit beneden de 2k gereden (tss de 2 en 3k), ik zou eens willen vragen of chauffeur eens keertje volledig op de indicator de rit wil doen, hoeveel tienden er nog afkunnen...maar jah eigenaar heeft tankkaart dus who cares

Comment

• de G-klasse is toch een alleskunner. Hier vertrekt hij voor een rondje in outerspace

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            als passagier...rijdt een 221 beter, ik ben pokkeverwend intussen

nee, geen klagen uiteraard...tuurlijk rijdt dat goed, maar benz is wel wat krenterig, standaard boxen klinken nogal schel en bvb de ramen dichtdoen vanop afstand of via centrale vergrendeling (zaken die op een 126 vanaf 1986 normaal zijn, en ook mijn 1991 124 en 1998 208 hadden) is er niet bij
            deze is een leaser en gps is dan verplicht, maar als particulier weten wat ik nu weet, ik liet die vallen, of ik gaf meer uit voor command (volgens mij is er wel aan de gps geprutst en staat die verkeerd ingsteld)
            Heb je in uw w205 ook last van windgeluiden ter hoogte van de voordeuren? Of is dat voorbehouden aan de s205 :-)? Precies alsof de ramen een millimeter open staan. Aanwezig vanaf 70km/u en zeer duidelijk aanwezig vanaf 90-100km/u.
            2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
              de G-klasse is toch een alleskunner. Hier vertrekt hij voor een rondje in outerspace

Dat gaat pijn doen wervel gebroken ofzo
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steve-O Bekijk Berichten
                Heb je in uw w205 ook last van windgeluiden ter hoogte van de voordeuren? Of is dat voorbehouden aan de s205 :-)? Precies alsof de ramen een millimeter open staan. Aanwezig vanaf 70km/u en zeer duidelijk aanwezig vanaf 90-100km/u.
                het is ook een s 205; ik zat op de achterbank en ik heb er niets van gehoord

Comment

• knopjes w126 zijn van de bc natuurlijk

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• je verstaat er geen fluit van maar toch

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 320k op een platgereden c30 cdi
                      ...niet geheel foutloos, maar toch redelijk voor een - in die tijd - zwaar gefokte diesel, 560nm is in 2015 nog steeds respectabel voor een 3 liter

+ YouTube Video

Comment

het is ook een s 205; ik zat op de achterbank en ik heb er niets van gehoord
                        Ik ben niet mee. Hebt gij u nu een 205 gekocht?

Comment

320k op een platgereden c30 cdi
                          ...niet geheel foutloos, maar toch redelijk voor een - in die tijd - zwaar gefokte diesel, 560nm is in 2015 nog steeds respectabel voor een 3 liter

+ YouTube Video
                          Ge moet dat filmke maar eens goegelen als ze een 211 met 1.000.000 kilometers op de brug gooien. Klokje rond is fantastisch! Waarom bestaat er zoiets niet in België? Auto reviews of tweedehands tests moeten we altijd in het Engels gaan zoeken. Of bij den Hollander.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                            Ik ben niet mee. Hebt gij u nu een 205 gekocht?
                            nee hoor, bevriend koppel heeft dat + een tankkaart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
                              Ge moet dat filmke maar eens goegelen als ze een 211 met 1.000.000 kilometers op de brug gooien. Klokje rond is fantastisch! Waarom bestaat er zoiets niet in België? Auto reviews of tweedehands tests moeten we altijd in het Engels gaan zoeken. Of bij den Hollander.
                              zag ik al, maar das normaal
                              die c30 is toch een uitzonderlijke motor, en een niet nader genoemd lid moest anno 2004 (toen ik hier pas was) steeds maar drukken hoe onbetrouwbaar die rotbakken wel niet waren - bmw kwam toen niet verder als 184pk 380nm - en dat stak een beetje

Comment

• En toen destijds de 211 uitkwam hadden ze er niets dan miserie mee.

Wie had ooit gedacht dat dat type in facelift model een van de meest betrouwbare benzen van de laatste jaren ging worden??

Spijtig dat het remsysteem (ben even de naam kwijt) na zoveel tijd vervangen MOET worden. Kostelijk grapje. Hebben wel alleen de eerste bouwjaren last van dacht ik
                                Last edited by orange; 11/11/2015, 11:19.

Comment

• sbc, heeft benz veel geld gekost, ze dachten het patent te kunnen slijten net als abs en esp, das ni gelukt

Comment

je verstaat er geen fluit van maar toch

+ YouTube Video
                                    Zeer leuk fimpje !
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• was mijn eerste benz je kan maar gelijk goed starten

Comment

was mijn eerste benz je kan maar gelijk goed starten
                                        En wat was je beste?
                                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                        Current:
                                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                        Ex:
                                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                        1980 Mercedes-Benz W123 280
                                        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Diegene waarmee ik nu rijd natuurlijk...platte clk 200 op goeie tweede plek

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X