Oorspronkelijk geplaatst door Iridium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk BerichtenMag ik dan een ritje in de passagierstoel aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk BerichtenMag ik dan een ritje in de passagierstoel aub?
Als ik mijn Benz heb ga ik eens een ster-meeting organiseren.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk wil wel uw SL ook wel eens zien, en die S van bobo.
Als ik mijn Benz heb ga ik eens een ster-meeting organiseren.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk BerichtenUw schoonpa zijn CL, Bobo zijn S, uw nieuwe aanwinstenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenMooi! Wie heeft deze beelden gemaakt?
renaud marion ...http://www.renaudmarion.com/
Comment
-
klik op "personal work " en dan op "air drive ". daar staan nog enkele leuke extra's tussen.
als je "floating cars" ingeeft in google, kom je d'er nog wel leuke tegen. zo heeft jacob munkhammer enkele citroëns geshopt. 'k zal er ene posten in het citroën topic.Last edited by #166; 12/11/2015, 21:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Zo'n 45 klinkt trouwens als een geit met een lekke uitlaat als je er traag mee rijdt vind ik, echt niet zo geslaagd. Er woont er hier eentje in de buurt. Hij zou beter ietsje meer gedempt zijn denk ik.
Comment
Comment