Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het echt prachtig hoe hier in mijn geburen nog zoveel W201 & W124 rondrijden ... als ik naar de autostrade wil rijden via de provinciale weg kom ik er, en dat is niet overdreven minstens 5 rijdende tegen . Allemaal bompa's of bomma's of jonge liefhebbers die al bonjourkes doen naar mij en andere 201 en 124 rijders .
Toch een raar zicht als je er achter bolt, het lijkt wel of ze "gelost" zijn.
Vind de pre-facelift achterlichten ook veel knapper.
En die achterlichten (en dagrijlichten) van de S zijn eigenlijk ook maar triestig, een streepje aan elke kant.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
kheb eens een nieuwe B200 CDI meegekregen van de garage.
binnenin is die wagen wel aangenaam. de renault motor draait ook heel zacht en stil tegenover mijn 2.2 benz maar de renault heeft totaal geen kracht/koppel.
op vlak van vermogen een dikke tegenvaller en het stuurgevoel... er is iets die me niet aan staat al kan ik niet direct zeggen wat. presies stuurt ie wel. misschien dat de FWD er mee temaken heeft
een B is echt niks voor mij :p
De A-Klasse, het model dat Mercedes terug op de kaart zette in 2012 dankzij een compleet nieuwe designrichting. Drie jaar na zijn introductie acht het merk met de ster de tijd rijp voor een facelift. Wat er zoal nieuw is? Wij zochten het uit.
Optioneel veel comfortabeler
De A-klasse kon ons tijdens een week rijden overtuigen met zijn rijgedrag. Dat heeft alles te maken met de nieuwe comfort-ophanging met verlaagd chassis, een optie waarvoor je zo'n 300 euro op tafel legt. Die optie is een no-brainer, want het maakt de A-klasse tig keer beter dan zijn voorganger. In de bochten helt hij misschien wat meer over, maar dat is wel ten voordele van het comfort, in Sport-modus wordt het gareel dan strakker getrokken. Het koppel van 260 Nm dat al beschikbaar is vanaf 1.750 rpm en lange verzetten van de handbak zorgen er weer voor dat het rijgedrag in het Belgisch verkeer gewoonweg aangenaam is.
gaat nix boven een goei zicht rondom, ik was helemaal vergeten (na 7 jaar niet te berline-benzen...slk had wel goed zicht voor een cabrio) dat dat typisch benz was, dat is gewoon aangenaam...maar in 2015 helpen cameras ook natuurlijk
Comment