Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten400nmlets have some more member berries
Comment
-
209 is een supergoeie kar in mijn ogen. Ik vind dat hij redelijk fragiel overkomt met die gordelaanreikers, ruiten die steeds 2cm moeten zakken bij elke keer dat je de deur opent (tof als't vriest), stuurwiel dat elke keer je in/uitstapt elektrisch naar onder/boven gaat om instappen te vergemakkelijken...
Maar na 300.000 km stevig gebruik (en ik bedoel stévig: eerste 250.000 kms quasi enkel stadsgebruik met veel in- en uitstappen, weinig tot niet warmrijden, immomakelaar in regio A'pen) werkt alles nog perfect... En het interieur ziet er nog als nieuw uit, op wat lichte instapsleet aan de sportzetel na...
Ik ben fan :-)
Comment
-
Kwijl kwijl....
De prijs is absurd helaas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk BerichtenMoest die prijs nu de helft zijn ik zou wel is gaan zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDe helft is hij ook niet waard . Ik vind juist niets speciaal aan een 190 . Koop u dan evengoed een sl of s klasse en je hebt tenminste iets.
Comment
Comment