Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• een droomauto

Comment

• te lichte motor voor zo'n CLS
      lets have some more member berries

Comment

• 400nm

Comment

• powerband van 1500 toeren
          2021 Taycan 4S
          2021 Lexus UX250h

Comment

• 9g

Comment

• ik had er vooraf geld durven op inzetten dat dit je antwoord ging zijn
              2021 Taycan 4S
              2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                400nm
                te weinig voor een CDI

Comment

• vond net deze clip terug waar een CLK in mee speelt

Comment

• ik had die nooit mogen wegdoen, zo'n solide blok graniet dat was

Comment

• 208 nooit gehad maar ik mis de 209 wel

Comment

• 209 is een supergoeie kar in mijn ogen. Ik vind dat hij redelijk fragiel overkomt met die gordelaanreikers, ruiten die steeds 2cm moeten zakken bij elke keer dat je de deur opent (tof als't vriest), stuurwiel dat elke keer je in/uitstapt elektrisch naar onder/boven gaat om instappen te vergemakkelijken...
                        Maar na 300.000 km stevig gebruik (en ik bedoel stévig: eerste 250.000 kms quasi enkel stadsgebruik met veel in- en uitstappen, weinig tot niet warmrijden, immomakelaar in regio A'pen) werkt alles nog perfect... En het interieur ziet er nog als nieuw uit, op wat lichte instapsleet aan de sportzetel na...

Ik ben fan :-)

Comment

• begrijp het nut van de zakkende ruiten overigens niet echt, 123 en 124 zijn ook frameloos en die hadden het toch niet nodig...stuurwiel dat beweegt is het eerste ik uitzet omdat ik ook weet dat dat dingen zijn die kunnen stukgaan

Comment

• koude e 240, mooi om de witte condensrook langs beide kanten te zien ontsnappen

mooie kleur 200

Comment

• als je goed kijkt s 430

Comment

• Kwijl kwijl....

De prijs is absurd helaas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
                                  http://nl.ww3.autoscout24.be/classif...900?asrc=st|as

Kwijl kwijl....

De prijs is absurd helaas
                                  Eigenaar zat hier vroeger op 't forum. Propere bak maar idd zotte prijs (staat dan ook al ff te koop).

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Moest die prijs nu de helft zijn ik zou wel is gaan zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten
                                      Moest die prijs nu de helft zijn ik zou wel is gaan zien
                                      De helft is hij ook niet waard . Ik vind juist niets speciaal aan een 190 . Koop u dan evengoed een sl of s klasse en je hebt tenminste iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        De helft is hij ook niet waard . Ik vind juist niets speciaal aan een 190 . Koop u dan evengoed een sl of s klasse en je hebt tenminste iets.
                                        Tja nog een geluk dat niet iedereen dezelfde smaak heeft he.

Comment

Working...
                                        X