Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
aan de ogen wel, zeker zo in het wit en zwarte wielen, in donkerblauw of een andere sjieke bompakleur zal het beter zijn...maar tis mijn auto toch ook niet echt
verbaasde mij ook hoeveel kabaal hij maakte, tegen erg lage snelheid, de grol mag hemels zijn...tis té luid...is dat alleen bij de s versie zo
aan de ogen wel, zeker zo in het wit en zwarte wielen, in donkerblauw of een andere sjieke bompakleur zal het beter zijn...maar tis mijn auto toch ook niet echt
verbaasde mij ook hoeveel kabaal hij maakte, tegen erg lage snelheid, de grol mag hemels zijn...tis té luid...is dat alleen bij de s versie zo
Zag gisteren een aflevering van Jay Leno's Garage over zijn Bentley Turbo R, van buiten gefilmd, volle gas wegrijden en geen zucht lawaai uit de uitlaat...ook maar 3 vitessen.
aan de ogen wel, zeker zo in het wit en zwarte wielen, in donkerblauw of een andere sjieke bompakleur zal het beter zijn...maar tis mijn auto toch ook niet echt
verbaasde mij ook hoeveel kabaal hij maakte, tegen erg lage snelheid, de grol mag hemels zijn...tis té luid...is dat alleen bij de s versie zo
De S versies hebben idd een andere uitlaat voor meer lawaai maar das enkel merkbaar als je dat activeert via de settings afzonderlijk of in de sport of amg stand zet
Zag gisteren een aflevering van Jay Leno's Garage over zijn Bentley Turbo R, van buiten gefilmd, volle gas wegrijden en geen zucht lawaai uit de uitlaat...ook maar 3 vitessen.
klasse, ik ben niet gek van dat woord maar het is niet nodig aandacht naar je te zuigen als je auto sowieso goed rijdt heb je toch geen bewonderende (of nog meer afkeurende) blikken nodig
klasse, ik ben niet gek van dat woord maar het is niet nodig aandacht naar je te zuigen als je auto sowieso goed rijdt heb je toch geen bewonderende (of nog meer afkeurende) blikken nodig
En die grote analoge klok niet meer hebben is vervelend als je in andere wagens stapt en moet zoeken naar 't uur "ah, ze hebben het daar gezet, rechtsonder in 't navischerm" ... Bijvoorbeeld :p
Of de klep van de zekeringkast in uw pollen hebben als je 'm van de handrem wilt afhalen... Of moeite moeten doen om de cc in te stellen... Of de stoel willen verstellen en de knoppen bij je linkerhand in de deur niet vinden... Of de motor willen starten en je afvragen waarom hij niet start, ah juist, je moet blijven draaien... Of instappen en wachten tot de gordel wordt aangereikt...
Akkoord, ik overdrijf, generaliseer en negeer dat 't bij Benz ook niet altijd rozengeur en maneschijn is... Ik schets slechts een waarschijnlijk herkenbaar beeld
dan mogen ze even zwaar beboet worden als VW + alle kosten dragen van terugroepacties en fix
benieuwd of de OM651 er bij zit want als de prestaties naar beneden gaan mogen ze de C overkopen
Eigenlijk lees ik nog niet teveel om zorgen over te maken.
Lage buitentemperaturen zorgen bij elke wagen dat hij meer verbruikt.
Daarnaast wordt het uitschakelen van het systeem om NOx te verlagen niet tegengesproken en heeft het een duidelijke reden: schade aan de motor verlagen.
Nog steeds een essentieel verschil met VW: zij zijn voorlopig nog steeds de enige die daadwerkelijk andere software gebruikte op de openbare weg dan op de testbank.
In Amerika zou je al op alles voorschriften moeten plakken:
- Let op: de auto stoot meer uit als het vriest
- Let op: als het vriest, kan de remweg hoger liggen door ijs op de baan
- Let op: een hondje drogen in de microgolfoven is een slecht idee
...
akkoord maar je betaald al meer dan genoeg voor een benz dus moeten ze niet afkomen met trukjes die achteraf kunnen uitkomen en zorgen voor verminderde prestaties om toch terug legaal te worden.
afwachten maar als het zo is moet dit zeker niet bedekt worden met de mantal der liefde omdat het mercedes is
Comment