Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die stond een tijdje terug aan 25.000€ dacht ik.

de helft is hij wel waard hoor...

Comment

• eerste gle coupe in de buurt, een witte 63s...tenzij het een testwagen is, maar nu toch al 4 dagen op rij ik hem zie

Comment

• Ook last van die bijwerking als ge hem ziet, nl. pijn aan uw ogen?

Comment

• aan de ogen wel, zeker zo in het wit en zwarte wielen, in donkerblauw of een andere sjieke bompakleur zal het beter zijn...maar tis mijn auto toch ook niet echt

verbaasde mij ook hoeveel kabaal hij maakte, tegen erg lage snelheid, de grol mag hemels zijn...tis té luid...is dat alleen bij de s versie zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            aan de ogen wel, zeker zo in het wit en zwarte wielen, in donkerblauw of een andere sjieke bompakleur zal het beter zijn...maar tis mijn auto toch ook niet echt

verbaasde mij ook hoeveel kabaal hij maakte, tegen erg lage snelheid, de grol mag hemels zijn...tis té luid...is dat alleen bij de s versie zo
            Zag gisteren een aflevering van Jay Leno's Garage over zijn Bentley Turbo R, van buiten gefilmd, volle gas wegrijden en geen zucht lawaai uit de uitlaat...ook maar 3 vitessen.

Comment

aan de ogen wel, zeker zo in het wit en zwarte wielen, in donkerblauw of een andere sjieke bompakleur zal het beter zijn...maar tis mijn auto toch ook niet echt

De S versies hebben idd een andere uitlaat voor meer lawaai maar das enkel merkbaar als je dat activeert via de settings afzonderlijk of in de sport of amg stand zet
              lets have some more member berries

Comment

• stuk minder grol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                  Zag gisteren een aflevering van Jay Leno's Garage over zijn Bentley Turbo R, van buiten gefilmd, volle gas wegrijden en geen zucht lawaai uit de uitlaat...ook maar 3 vitessen.
                  klasse, ik ben niet gek van dat woord maar het is niet nodig aandacht naar je te zuigen als je auto sowieso goed rijdt heb je toch geen bewonderende (of nog meer afkeurende) blikken nodig

Comment

• dat het enkel de s versie is die ronkt, vind ik het dan weer wel goed, zolang je maar niet extra hoeft te betalen voor de stille uitlaat

Comment

klasse, ik ben niet gek van dat woord maar het is niet nodig aandacht naar je te zuigen als je auto sowieso goed rijdt heb je toch geen bewonderende (of nog meer afkeurende) blikken nodig
                      Klasse wordt snel gebruikt, inderdaad.

Comment

• Plezante kilometerstand, en al zeg ik het zelf, een plezant dashboard om naar te kijken, overdag en 's nachts, ook al is't ontwerp bijna 15j oud.

Comment

• clair obscur

Comment

• Super h?, ik zat vaak na te denken over de exacte watertemperatuur.
                            212 tellers die ik nu heb zijn banaal in vergelijking met dit.
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Altijd dat uur zien is wel vervelend als je wat later bent.

Comment

• En die grote analoge klok niet meer hebben is vervelend als je in andere wagens stapt en moet zoeken naar 't uur "ah, ze hebben het daar gezet, rechtsonder in 't navischerm" ... Bijvoorbeeld :p

Of de klep van de zekeringkast in uw pollen hebben als je 'm van de handrem wilt afhalen... Of moeite moeten doen om de cc in te stellen... Of de stoel willen verstellen en de knoppen bij je linkerhand in de deur niet vinden... Of de motor willen starten en je afvragen waarom hij niet start, ah juist, je moet blijven draaien... Of instappen en wachten tot de gordel wordt aangereikt...

Akkoord, ik overdrijf, generaliseer en negeer dat 't bij Benz ook niet altijd rozengeur en maneschijn is... Ik schets slechts een waarschijnlijk herkenbaar beeld

Comment

• Als t waar is???
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    dan mogen ze even zwaar beboet worden als VW + alle kosten dragen van terugroepacties en fix
                                    benieuwd of de OM651 er bij zit want als de prestaties naar beneden gaan mogen ze de C overkopen

Comment

• Eigenlijk lees ik nog niet teveel om zorgen over te maken.

Lage buitentemperaturen zorgen bij elke wagen dat hij meer verbruikt.
                                      Daarnaast wordt het uitschakelen van het systeem om NOx te verlagen niet tegengesproken en heeft het een duidelijke reden: schade aan de motor verlagen.

Nog steeds een essentieel verschil met VW: zij zijn voorlopig nog steeds de enige die daadwerkelijk andere software gebruikte op de openbare weg dan op de testbank.

In Amerika zou je al op alles voorschriften moeten plakken:
                                      - Let op: de auto stoot meer uit als het vriest
                                      - Let op: als het vriest, kan de remweg hoger liggen door ijs op de baan
                                      - Let op: een hondje drogen in de microgolfoven is een slecht idee
                                      ...

Comment

• Hoorde deze morgend op t nieuws dat in usa t gaslek gedicht is, milieuschade lag gelijk met 10.000den auto's.
                                        Usa stinkt!
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• akkoord maar je betaald al meer dan genoeg voor een benz dus moeten ze niet afkomen met trukjes die achteraf kunnen uitkomen en zorgen voor verminderde prestaties om toch terug legaal te worden.
                                          afwachten maar als het zo is moet dit zeker niet bedekt worden met de mantal der liefde omdat het mercedes is

Comment

Working...
                                          X