Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
    wat een foto ..

das intussen zoals audi nu subtiele veranderingen aanbrengt, algemene vorm blijft gelijk

Comment

• Na 2 dagen GLE ervaring, tis toch een heel ander beest dan de E klasse. Nodigt BV helemaal niet uit tot sportief rijden waar de E dat wel kon, wat niet slecht is voor mij.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Proficiat!
        Meer foto's?

Comment

• Meet & greet
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
            Proficiat!
            Meer foto's?
            Ik ben van plan om er een foto/video verslagje van te maken.

Comment

• Hey allemaal,
              Ik weet niet goed waar ik moet zijn met men vraag, dus probeer het hier ook maar eens. Ik ben op zoek naar een garagist (liefst in het Antwerpse) voor een groot motorisch onderhoud van mijn Mercedes 208D (https://upload.wikimedia.org/wikiped...t_20080214.jpg). Kent er hier misschien iemand een garage die ervaring heeft met deze modellen en niet onbetaalbaar is. Merci!

Comment

• cerstiaens hoevenen, die kennen er nog wat van, maar goedkoop zijn ze niet

Comment

• Slechts één adres: http://www.midas.be/nl/

Comment

• moet zeggen had bij verkoop van een mb100d probs met verschil in remkracht...dat zijn geen alledaagse wagens meer maar midas had alles van dat type toch maar netjes nog op stock

Comment

• Probeer eens bij garage Simons C & W op de Brasschaatsteenweg in Kalmthout. Is zeker betaalbaar en Wilfried neemt zijn job nog ter harte.
                      Succes.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• @El Greco
                        Bedankt voor je suggestie, heb een afspraak kunnen maken met iemand die exact klonk zoals beschreven. En nu maar hopen dat er geen onverwachte problemen de kop op steken.

@bobo en @Packard
                        Ik heb online een offerte aangevraagd bij midas, maar mijn voorkeur gaat uiteindelijk toch uit naar de kleine garagist.

Merci voor de snelle hulp allen!

Comment

• Iemand een idee of je bij een 205 eenvoudig een Exclusive grille in een Avantgarde bumper kunt installeren?

Comment

• Bij de 204 wel, bij de 205 denk ik niet. Daar moet dan de hele bumper voor vervangen worden.

Comment

• welk type heeft eigenlijk die kompleet afgesloten grile, die vind ik knap

Comment

• Das spijtig, ik hoopte dat Avantgarde en Exclusive dezelfde bumper hadden. Die afsluitbare grille is de optie Airpanel ik dacht ook enkel verkrijgbaar icm Exclusive exterieur

Comment

• ik dacht dat dat een super-eco-versie was

Comment

• Comment

• Een echte bobo car...
                                      IRIDIUM
                                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                      Helderzienden

Comment

• dit is pic uit eigen kar

weet iemand wat die purperen lichtjes links naast de tv doen ?

je ziet die nooit en het echt, alleen op foto

Comment

• kheb de E gezien met de elegance grill en neen... vind de grill te groot en lomp. de S komt hier nog mee weg, de C is al echt op de rand en bij de E toont die neus echt gigantisch lomp aan.
                                          op de foto's was ik nogtans meer fan van deze dan de avantgarde
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X