Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
bobo was dat jij in die S class die me probeerde te volgen toen ik een sprintje trok tussen wenduine en blankenberge? was pre facelift 221 die heel rustig bolde en dan als ik hem passeerde plots mij probeerde bij te houden
nee maar vond het nogal vreemd dat de S plots persé achter mij moest rijden. telkens er een auto tussen zat was ie aan het kijken om daar weer voor te komen en was af en toe aan het wijzen naar mijn wagen als hij tegen de madam aant praten was
De W211 is echt een droom van een wagen.
als het morgen slecht gaat en ik de S en SL moet verkopen, zou ik geen probleem hebben om terug met de W211 te rijden.
Ik vond het ook redelijk confronterend om de auto terug te zien.
Mijn conclusies van een jaar geleden worden alleen maar bevestigd. Een W211 zit op vlak van afwerking veel dichter tegen een S-klasse of een CL dan een W212.
Die auto is zo heerlijk kwalitatief en mooi gebouwd. Prachtige vormen in het interieur met robuuste kwalitatieve materialen. Geniaal doordachte vormgeving en lijnen. Het mooie ontwerp van de schakelaar voor de ruiten en hoe dat in het portier geplaatst zit (een voorbeeld van hoe het nadien blijkbaar niet meer kon), de ruitenwissers die onder de motorkap liggen, de kwaliteit van de geluidsinstallatie met subwoofer plus 10 andere speakers, de instaplijsten, de afwerking het koetswerk ter hoogte van de dorpels, de kofferruimte, enz. Als ik die dingen vergelijk met de C207 die ik als opvolger gekocht heb kan ik alleen maar terug verlangen naar iets veel beters.
Ik zou de overstap niet opnieuw maken.
Hopelijk maakt de W213 het weer goed.
Ik vond het ook redelijk confronterend om de auto terug te zien.
Mijn conclusies van een jaar geleden worden alleen maar bevestigd. Een W211 zit op vlak van afwerking veel dichter tegen een S-klasse of een CL dan een W212.
Die auto is zo heerlijk kwalitatief en mooi gebouwd. Prachtige vormen in het interieur met robuuste kwalitatieve materialen. Geniaal doordachte vormgeving en lijnen. Het mooie ontwerp van de schakelaar voor de ruiten en hoe dat in het portier geplaatst zit (een voorbeeld van hoe het nadien blijkbaar niet meer kon), de ruitenwissers die onder de motorkap liggen, de kwaliteit van de geluidsinstallatie met subwoofer plus 10 andere speakers, de instaplijsten, de afwerking het koetswerk ter hoogte van de dorpels, de kofferruimte, enz. Als ik die dingen vergelijk met de C207 die ik als opvolger gekocht heb kan ik alleen maar terug verlangen naar iets veel beters.
Ik zou de overstap niet opnieuw maken.
Hopelijk maakt de W213 het weer goed.
een C207 is geen W212 he... ook al heeft het de naam E coupe. Het is een C
Er werd voor de 207 een 212-achtig interieur gebruikt met C-klasse-elementen.
Later is dat interieur ongeveer in de 204 facelift gekomen.
Het heeft wel de looks van de E maar is toch net wat anders/minder mooi. Ergste is dat vak met de middenste armsteun dat puur C-klasse is en van slechte kwaliteit.
Comment