Sending from somewhere, used with Tapatalk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk BerichtenHadden ze in de 190 maar alles van harde plastics gemaakt. Het is altijd die zachte plastic waar iets mee scheelt. Kijk maar naar de scheurende dashboards, omkrullende deurkaarten en deurlijstbekleding enz. De 190 is een fantastische en solide wagen, maar het interieur... Het zelfde met de zetelbekleding die is ook niks waard. Mijn broer heeft een fiesta die ouder is als mijn 190 en het interieur is nog als nieuw. In mijn 190 is het dashboard reeds vervangen en een deurkaart. Deurstijlbekleding en bestuurdersstoel zou ik ook nog eens moeten aanpakken.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenMijn interieur is nog perfect, uit de vlakke zon houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenPrototype boerenbenz, witte 190
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenIk moet hem hier wel eens zetten hé...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenIk moet hem hier wel eens zetten hé...
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEen eu_koper kunnen ze zoiets wijsmaken en die trapt daar ook in, in de rest van de wereld liggen ze daar niet wakker van, alleen mag voor azie de platic nix geen geur afgeven (leder ook niet) die vinden dat onaangenaam ruiken
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Geur van een lederen interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenprachtige SL
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Maybach's spreken me eigenlijk totaal niet aan.
Comment
Comment