Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Hadden ze in de 190 maar alles van harde plastics gemaakt. Het is altijd die zachte plastic waar iets mee scheelt. Kijk maar naar de scheurende dashboards, omkrullende deurkaarten en deurlijstbekleding enz. De 190 is een fantastische en solide wagen, maar het interieur... Het zelfde met de zetelbekleding die is ook niks waard. Mijn broer heeft een fiesta die ouder is als mijn 190 en het interieur is nog als nieuw. In mijn 190 is het dashboard reeds vervangen en een deurkaart. Deurstijlbekleding en bestuurdersstoel zou ik ook nog eens moeten aanpakken.
Mijn interieur is nog perfect, uit de vlakke zon houden
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Mijn interieur is nog perfect, uit de vlakke zon houden
Jij hebt waarschijnlijk een zwart interieur? De blauwe kunnen daar minder goed tegen. Die bekleding aan de stijl waar mijn gordel inzit is nog zoiets. Ik zit ver met mijn stoel achteruit ,waardoor ik daar tegenschroef met instappen en dan komen daar allemaal kappen in
Idd het dashboard is al gedaan. Maar vraag mij af hoelang die bekleding waar ik tegenschroef gaat meegaan als ik die vervang. Denk dat dat na 10x in en uitstappen al hetzelfde is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Een eu_koper kunnen ze zoiets wijsmaken en die trapt daar ook in, in de rest van de wereld liggen ze daar niet wakker van, alleen mag voor azie de platic nix geen geur afgeven (leder ook niet) die vinden dat onaangenaam ruiken
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Mercedes interieur is vrij geurloos, in a6 bv is die misselijkmakende geur wel te vinden. Ik ben overlaatst meegereden met een (zonder leder) en dan apprecieer je dat soort zaken des te meer.
Comment