Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens mij is dat in de Christiaan Pallemansstraat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
      Cataract wordt tegenwoordig behandeld in dagopname.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Volgens mij is dat in de Christiaan Pallemansstraat.
        Bobo zijn stoel staat inderdaad bijna altijd in de Christiaan Pallemansstraat ofwel bij café Den Draak.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• je ziet net niet mi casa

Comment

• Zo'n 300 à 350 meter gok ik, in vogelvlucht is 't wat minder.

Comment

• nog 10 dagen, dan 80 meter

Comment

• MERCEDES-BENZ Lovers

Deze staat ook proper.
                Last edited by Gixxer; 23/08/2016, 19:49.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 600

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Prachtig Bobo
                    IRIDIUM
                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

• ik ga ervan uit dat ze op een stock 63 meer korting geven, mercedes wil tenslotte die hand-builders aan de slag houden

maar een simpele 12 cylinder is toch ook sjiek

Comment

• Taxies

Comment

• Vervangwagens ?

Comment

• kom buiten bij de bank en hij stond daar mooi(er dan mijne) te blinken

geraak toch moeilijk visueel gewend aan die smalle bandjes op mijn eigen auto maar het zal zijn tijd doen

Comment

• Comment

• blablabla

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  600

ik quote deze liever

2 dingen, 't zou af niet zijn over details te neuten...lelijke velgen, en die benzines hun pijpen zijn altijd beroet itt diesels

Comment

• Ridicuul lange motorkap op die Maybach. Dat was een noodzaak in de jaren 30 van de vorige eeuw. Nu niet meer. Maar ze moesten natuurlijk de langste hebben bij Mercedes.

Comment

• de rode draad bij deze hele generatie bij benz, de lange kap...de suggestieve zwanenzang van de verbrandingsmotor, nooit hebben er kleinere downsizemotoren in de c gezeten en toch is de kap visueel erg lang

Comment

• Dag mede Benz-liefhebbers,

Mijn partner en ik hebben een budget van om en rond de 15.000 EUR en willen daarvan deze zomer een leuke roadster van kopen. Ik droom van een SL (R230) 350... zijn er mensen met ervaring met deze wagen die me hier wat meer over kunnen zeggen? Goede punten, slechte punten?

Hartelijk dank!

Comment

• voor 15k vind je nooit een deftige SL, zelfs geen prefacelift R230.
                                          verhogen of in de SLK en CLK klasse gaan zoeken. hopelijk hou je ook rekening met het onderhoud van een wagen met een nieuwprijs van +-100k
                                          lets have some more member berries

Comment

Working...
                                          X