Volgens mij is dat in de Christiaan Pallemansstraat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenCataract wordt tegenwoordig behandeld in dagopname.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenVolgens mij is dat in de Christiaan Pallemansstraat.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
MERCEDES-BENZ Lovers
Deze staat ook proper.Last edited by Gixxer; 23/08/2016, 19:49.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten600
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
2 dingen, 't zou af niet zijn over details te neuten...lelijke velgen, en die benzines hun pijpen zijn altijd beroet itt diesels
Comment
-
Dag mede Benz-liefhebbers,
Mijn partner en ik hebben een budget van om en rond de 15.000 EUR en willen daarvan deze zomer een leuke roadster van kopen. Ik droom van een SL (R230) 350... zijn er mensen met ervaring met deze wagen die me hier wat meer over kunnen zeggen? Goede punten, slechte punten?
Hartelijk dank!
Comment
Comment