Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weten jullie waar je Mercedes oldtimers / youngtimers kan huren? Of nieuwere types zoals SL of SLK.
Vraag me af of daar een markt voor is. Speel nl. ook met het idee om ev. mijn 3 wagens te verhuren.
iemand al van gehoord? Ik vind nergens deze types in verhuur.
Neef van mij verhuurt zijn Mercedes SL voor trouwers enz. (zie link hieronder). Denk dat voor trouwers/fotoreportage ofzo hier wel een markt voor is.
Idd, rij naar Nederland en ge voelt u ne rijke mens met al die koekedozekes. Lang leve de leasesletten
Sent from my D5803 using Tapatalk
Ook niet overdrijven hé. In Nederland zie je drie groepen, oldtimers, Tesla's & aanverwante en de grootste groep, de koekendozen. Af & toe eens een zwart schaap in een Maserati Q4.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment