Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Wat een sobere prachtige bak hebben ze hier toch van gemaakt, gaat weer een klassieker worden imo.

Leuke spot, zelfs in fascination centre hadden ze er (volgens de medewerker) geen met ster op de motorkap.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Daarnet CL600 in Duitsland. wat een slee

Comment

• Die uitlaten.

Comment

• Zijn erover he! zijn ze wel beide aangesloten ?
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Wat een sobere prachtige bak hebben ze hier toch van gemaakt, gaat weer een klassieker worden imo.

Pak minder knap dan de 212.. Zelfs de facelift..

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              Zijn erover he! zijn ze wel beide aangesloten ?
              neen, links zit er een pijp achter het plastiek dus de damp komt er langs onder uit, rechts helemaal niks
              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Pak minder knap dan de 212.. Zelfs de facelift..
                Vind ik niet, de 211 misschien wel. Smaken hé!
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Das inderdaad zeer mooi. Ooit moet ik toch ook zo'n Benz rijden
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Damn, prachtige configuratie van die W213, sober en klassiek zoals het hoort op een E, maar toch wat kleur en de klassieke grille

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Zijn erover he! zijn ze wel beide aangesloten ?
                      Dacht van niet.

Comment

• Nieuwe ouwe op de parking

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                          Das inderdaad zeer mooi. Ooit moet ik toch ook zo'n Benz rijden
                          Ik heb nog een mooie over-overgrootvader van zo'n Benz staan.

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Vind ik niet, de 211 misschien wel. Smaken hé!
                          Mja, vooral de bolle Aziatische vormen en gebrek aan originaliteit zijn een ferme domper. W212 was heel makkelijk uit elkaar te halen met de C en S, en ze hadden elk hun eigen identiteit. Da's met de huidige generaties helemaal teniet gedaan, en ze ogen nog meer plastiekerig. Zeker met van die lelijke wieldoppen met ballonbanden. (daar waar een W211 en een W204 perfect te smaken vielen met zowel wieldoppen of alu's).

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Ik heb nog een mooie over-overgrootvader van zo'n Benz staan.
                            Een 124?

Awel Ian mijn 124 plan is terug, zei het op iets langere termijn

Bedoeling is nu van de skoda af te betalen (das binnen 3 jaar), vervolgens vastgoed aan te kopen en vervolgens een 124 te kopen
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• geef mij ook maar de 204,212,221 generatie benzen kwa looks.
                              ware het niet voor de RWD of je kon evengoed bij audi gaan shoppen...
                              lets have some more member berries

Comment

Mja, vooral de bolle Aziatische vormen en gebrek aan originaliteit zijn een ferme domper. W212 was heel makkelijk uit elkaar te halen met de C en S, en ze hadden elk hun eigen identiteit. Da's met de huidige generaties helemaal teniet gedaan, en ze ogen nog meer plastiekerig. Zeker met van die lelijke wieldoppen met ballonbanden. (daar waar een W211 en een W204 perfect te smaken vielen met zowel wieldoppen of alu's).
                                Da's smaak, ik vind dat dan net weer mooi, de meeste merken hun types lijken meer en meer op elkaar. Deze E is gewoon prachtig, net als alle MB's momenteel. Ik stel trouwens vast dat ze nu weer goeie designers hebben, dat was een paar jaar geleden wel even anders.

En uiteraard de W124, een cultauto bij uitstek! Ik wou zover nog niet teruggaan in de tijd
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een 124?

Bedoeling is nu van de skoda af te betalen (das binnen 3 jaar), vervolgens vastgoed aan te kopen en vervolgens een 124 te kopen
                                  Schrijf die in als oldtimer, dan moet je geen 3 jaar wachten om er 1 te kopen?

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• je ziet de knik van bij de 124 geintroduceerde achterlichten, supergoed in de 213

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      je ziet de knik van bij de 124 geintroduceerde achterlichten, supergoed in de 213
                                      Knik? Ik zie het niet.

W212 heeft veel meer mee van de W124.. Hoekige koplampen, algemeen hoekiger, dashboard..

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Een 124?

Tegen dan is een deftige 124 een triljoen € waard
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Dacht van niet.
                                          Bo er kwam toch rook uit beide kanten hoor.

Comment

Working...
                                          X