Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Doe mij maar de linkse! Zoveel stijlvoller en tijdlozer dan dat opgezwollen geval ernaast.. (Rechtse had ook zwart moeten zijn voor betere vergelijking)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Staat bij ramenmaker janssens kapellen een heel mooi 129 te koop, donkerblauw metaal met de gesmeden/half chromen 8 gaatse...geen centen maar toch eens vragen, is een 1998/2000 model...familieoudste rijdt nog steeds een 107 280 slc
pff aan zo'n dingen spenderen ze geld? zolang firma's als UPS of fedex daar zelf niet achter vragen komt dat er toch nooit door wegens te hoge kostprijs...
Staat bij ramenmaker janssens kapellen een heel mooi 129 te koop, donkerblauw metaal met de gesmeden/half chromen 8 gaatse...geen centen maar toch eens vragen, is een 1998/2000 model...familieoudste rijdt nog steeds een 107 280 slc
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
De slc is al verkocht
Eigenaar 90 jaar, gene zever
320 sl 1997, 58000km, eerste eigenaar ongevalvrij, vraagprijs 23000...niet cheap maar betrouwhare vorige eigenaar nix dubieus
Ik heb hem ook zien staan vorige week. Betrouwbaar of niet, toch veel geld voor maar een 320.
Met schade aan de bumperlijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment