Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 420 of 380 voor mij ook ok

Comment

• Kennis heeft een 560 SEC, vond ze vroeger nooit mooi, nu wel.
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Hoe kunt ge een SEC niet mooi vinden?

Comment

• Ik vind de sedans veel mooier, ben ook wel naar SEC's gaan kijken maar die doen het op een of andere manier niet voor mij.

Comment

• het is ook gewoon de minder praktischere versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Hoe kunt ge een SEC niet mooi vinden?
              Geen idee

Comment

• C63 Wet.

Comment

• Iemand die ooit een 190E 2.0 gezien heeft met niveauregeling?
                  mercedes 190e benzine 2liter oldtimer zeer goede staat
                  Prijs o.t.k.
                  Mercedes-Benz 190 Serie ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• Elke auto kon met monroe worden uitgerust, is goed voor caravan

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Iemand een idee wat volgende wagen waard is?
                      B180 manueel uit 2012 met 114.000km
                      sport pakket
                      xenon
                      parkeersensoren voor en achter
                      GPS (Becker)
                      Half lederen sportstoelen
                      afneembare trekhaak (OEM Mercedes)
                      Altijd dealer onderhouden, en onlans groot onderhoud gehad + alle schijven en blokken.

Voorbeeld:

Comment

• [QUOTE = Linh h?n; 5870440] [/ QUOTE]

verbazingwekkend

Comment

• vond het wat zonde om hier speciaal een topic aan te wijden:

Mijn oudjes vandaag een bod van 350 EUR voor hun W202 (1995, 280.000km) gekregen van de BMW dealer waar ze hun nieuwe wagen gaan aankopen. Gaat om een Elegance uitvoering, C220.

Niet bepaald een fris hoentje, maar met dergelijk bod kunnen ze hem toch beter zelf particulier verkopen?
                          Last edited by ; 27/09/2016, 23:45.

Comment

• +1000€ is zeker haalbaar

Comment

• Pas op hoor. Die types met een Lucaspomp zijn niks waard. Tenzij ze (recent) vervangen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk Berichten
                                Pas op hoor. Die types met een Lucaspomp zijn niks waard. Tenzij ze (recent) vervangen is.
                                Denk wel dat deze een aantal jaren geleden vervangen is. Voor de rest hebben ze er in die meer dan 20 jaar zeer weinig miserie mee gekend

Comment

• Ik weet het. Mijn grootvader heeft er één. Komt relatief weinig aan. Lucaspomp, roest, contactslot zijn nogal eens dingen die kapotgaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
                                    vond het wat zonde om hier speciaal een topic aan te wijden:

Mijn oudjes vandaag een bod van 350 EUR voor hun W202 (1995, 280.000km) gekregen van de BMW dealer waar ze hun nieuwe wagen gaan aankopen. Gaat om een Elegance uitvoering, C220.

Niet bepaald een fris hoentje, maar met dergelijk bod kunnen ze hem toch beter zelf particulier verkopen?
                                    Da's wel erg weinig... Dan kunnen ze hem beter zelf oprijden.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Da's wel erg weinig... Dan kunnen ze hem beter zelf oprijden.
                                      Vond ik ook. Dit weekend maak ik eens wat goeie foto's en zwier ik hem hier op het forum alsook op de gekende tweedehandssites.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
                                        Vond ik ook. Dit weekend maak ik eens wat goeie foto's en zwier ik hem hier op het forum alsook op de gekende tweedehandssites.
                                        Voor welk model hebben ze een offerte gevraagd? Is er geen trade-in premie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk Berichten
                                          Voor welk model hebben ze een offerte gevraagd? Is er geen trade-in premie?
                                          Gaat om een Premium Selection (BMW F31). Die 350 is het beste wat ze momenteel konden vinden

Comment

Working...
                                          X