Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat kan toch nog een Beke beter zou ik denken
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
    http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
    http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• moest ik morgen mijn auto ineenrijden, ik kocht hem...ben je vet mee

Comment

• Iemand een idee hoe betrouwbaar een W205 is, ik vind er geen concrete statistiek van maar lees precies niet zo'n positieve dingen? Rammelen en kraken, elektronica,... of waren dat kinderziektes?

Comment

• Geen ervaring met een 205, wel met een 204 (zijt ge ook vet mee )

Dat van dat rammelen en kraken heb ik ook al dikwijls gehoord. Maar als hij voor de rest wat op een 204 lijkt zou hij relatief betrouwbaar moeten zijn.

Ik zou mijn vraag eens stellen op mercedesforum.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Iemand een idee hoe betrouwbaar een W205 is, ik vind er geen concrete statistiek van maar lees precies niet zo'n positieve dingen? Rammelen en kraken, elektronica,... of waren dat kinderziektes?
            Daar is het nog te vroeg voor om een echte oordeel te vellen . Nuja welke c klasse is echt betrouwbaar geweest . Elektronica en injectoren zijn al dingen die de voorgaande allemaal al hebben gehad . Mijn ex w204 facelift 250 cdi had ook injector problemen .

Comment

• Die injectorproblemen zouden nu eindelijk volledig opgelost zijn (mag ook wel na 10 jaar ...). Voor de rest zouden ze eindelijk terug betrouwbaar(der) moeten zijn. Mag ook anders wel.

Wilt ge volledige betrouwbaarheid? Koop een Japanner. Betrouwbaarheid en comfort? Lexus.

Ik heb altijd Duitsers gehad. De recentste waren een onbetrouwbaar hok van een vettige olie-audi (die rommel wil ik nooit meer. Om over hun dealers nog maar te zwijgen...). Dan een mercedes uit de kutjaren. En nu een 204. Tot nu toe nog niks serieus aan kapot gehad, wel enkele prullen. Hout vasthouden, maar als die nu hij wat jaren krijgt ook onbetrouwbaar gaat worden, koop ik nooit nog iets Duits.

Maar wat rijdt dat goed, zo een Merc
              Last edited by ; 01/10/2016, 17:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Daar is het nog te vroeg voor om een echte oordeel te vellen . Nuja welke c klasse is echt betrouwbaar geweest . Elektronica en injectoren zijn al dingen die de voorgaande allemaal al hebben gehad . Mijn ex w204 facelift 250 cdi had ook injector problemen .
                enige die aan mijn 204's gebeurt is: waterpomp onder coulance aan 100k km omdat die mogelijks problemen zou kunnen geven in de toekomst en de sensor van de DPF die een maand of 2 geleden de geest gaf en dat over 2 auto's, 9 jaar en 480k km
                lets have some more member berries

Comment

• Zoek hier maar eens. Zitten een hoop terugroepacties op de W205.

Comment

• Vanmorgen bij ons in het dorp.

autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Nu in blankenberge

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• 280

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Hier wordt nogal wat geroepen heb ik de indruk. Heb zelf 2x C gehad (W203 en W204) en nooit of te nimmer iets aan geweest, samen ca. 300.000km mee gedaan). Daarvoor o.a. Audi en BMW gereden en de C-klasse was veruit de meest betrouwbare, degelijke en comfortabele van allemaal.

Comment

• Volgende week op mijn oprit:
                            260E
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• (190e 2.6 )

Comment

• Misschien eentje voor de liefhebbers: klik

Comment

• Van superb naar e ?

Comment

• Bobo ik ken die parking denk ik? Kan dat ?
                                    Benzine
                                    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                    Diesel
                                    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• denk van wel

Comment

• 220 diesel, vlg auto van wie ik de 260 kocht

Comment

• Waren ook de ori 15 duimse 8 gaatse van die 260, verkoper had die bijhehouden voor deze c

Comment

Working...
                                          X