Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichteneen auto is er nog nooit mooier op geworden door er een badge op te plakken he
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
omdat er op die plaats wat lakschade is die volledig weg is met mijn doa badge. anders had dat er nooit opgehangen.
schade is ook weer te klein om heel die koffer te herdoen ma het stak toch mijn ogen uit.
khad 3 badges nodig voor mijn nick :p (4matic, cdi en kompressor)lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichteni love my black tail lights :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenNogtans niks amg aan, carlsson pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenomdat er op die plaats wat lakschade is die volledig weg is met mijn doa badge. anders had dat er nooit opgehangen.
schade is ook weer te klein om heel die koffer te herdoen ma het stak toch mijn ogen uit.
khad 3 badges nodig voor mijn nick :p (4matic, cdi en kompressor)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenNeen da zijn gewoon stock maten. 245 of 255. Kben nu zelf aant twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk vind t iets hebben (Doa) , maar ben tegen amg badges op een niet amg.
Das gewoon zoals die S line badge of ///M badge. het grappigste is: als je dan een AMG hebt, dat men ook denkt dat het een AMG pack is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb het dan ook niet over de breedte van de banden, wel over dat de banden vrij ver naar buiten komen (lage ET velgen). Zijn het originele wielen voor een C?
Misschien omdat de spaken een knik hebben dat het wat verder komt maar de band zelf zit nog binnen de wielkast indien je de wagen laat zakkenlets have some more member berries
Comment
Comment