te laag is ook weer niet altijd mooi...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
MERCEDES-BENZ Lovers
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichtente laag is ook weer niet altijd mooi...
Te hoog is ook lelijk. Mijn C450 had vooraan 5cm tussen band en wielkas, en nu nog maar 10mm wat perfect is.
Last edited by BMWMB; 08/11/2016, 21:31.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo'n 211 avantgarde ligt af fabrie wel al heel laag
de 210 avantgarde trouwens ookOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzo'n 211 avantgarde ligt af fabrie wel al heel laag
de 210 avantgarde trouwens ook
Verstuurd met de postduif.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenMaar neen gij ...
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenOnze vloot in België is wel een paar honderd auto's groot
Dat is hier helaas niet mogelijk, tenzij het mogelijk is om een auto aan te kopen in Duitsland en te leasen in België. Maar denk niet dat mijn vrouw het ziet zitten om een auto te gaan kopen over de grens en zelf in te voeren enzo....
Ik weet niet wat ze in Duitsland zou krijgen bij MB, maar haar collega's krijgen bij Audi wel 25%.
Iemand hier toevallig ervaring met een auto aankopen in het buitenland en te leasen in België met Belgische leasefirma?
En weet er ook iemand of er veel verschil in leaseprijzen zit tussen verschillende firma's? Huidige is via KBC-lease.
De huidige offerte voor de e break zit 38 euro per maand boven budget. Dus wat meer korting of wat goedkopere leasefirma zou de keuze kunnen doen vallen voor de e!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenProbeer eens via 2+2 lease van Mercedes. Enkel via de dealer in Brugge/Oostende of Drogenbos, dacht ik.
In de praktijk Is gewone lease goedkoper tegenwoordig (en dan alphabet nog beter dan LP).
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
Comment