Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoe oud was dat smartje, het is niet logisch maar de forfaits van bvb de eerste a-classe of een c w203 liggen véél lager als van nieuwe modellen (of ook toen ze nieuw waren)

onder het motto: we kunnen die klanten beter zelf houden dan dat ze naar auto5 gaan, waarschijnlijk
    alleszins heb ik nooit onder de 300 gezeten voor de smart, zonder multiriem, wisser of remolie

Comment

• moet 9 februari binnen b-service, en heb nog eens gevraagd het schuifdak aan te pakken (vorig jaar ook al gevraagd maar er is niets aan gedaan) en waarschijnlijk zullen nu wel de schijven en blokken vervangen moeten worden (dacht ik al 35k geleden bij aanschaf)

...zal maar al peeschijven beginnen snijden zal nodig zijn

Comment

• Die smart was van 2011 en daar aangekocht. Volgens mij is dat eerder een factor eigenlijk. Als je daar koopt doet men het onderhoud aan een tarief waarover je tevreden kan zijn en terugkomt voor een volgende aankoop?
        Hier zal het inderdaad wel vooral het pricipe zijn van een veel hogere forfait voor een E dan voor een smart. Op zich is dat wel nog te verantwoorden als het om een zekere marge gaat maar factor 2 natuurlijk niet.

Ben al benieuwd naar je factuur.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• ik ga zeker niet vragen om die remmen te vervangen, mijn dash zegt nog steeds niets dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ik ga zeker niet vragen om die remmen te vervangen, mijn dash zegt nog steeds niets dus...
            Oh maar, dat doen ze wel ongevraagd, daar moeten geen lampjes voor branden. Net als de ruitenwissers vervangen en de bak met winter sproeivloeistof leegtrekken om dan opnieuw te vullen met hun peperduur product

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ruitenwisser zijn ze vorig jaar afgebleven

Comment

• Voor oudere wagens hanteren ze lagere prijzen om deze wagens nog bij hen te krijgen. ik krijg ook massa's korting op mijn w203... niet tegenstaand ga ik toch niet naar ginter voor onderhoud etc :-)

Comment

ruitenwisser zijn ze vorig jaar afgebleven
                  Dan zullen ze een andere manier gevonden hebben om jou op te lichten ofwel hebben ze misschien wel schrik van jou

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Jocar, ik zou aan Bobo voorstellen om even te ruilen met de gla, en dat jij de s meeneemt naar Polen voor het onderhoud.
                    Lijkt me een faire deal ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                      Jocar, ik zou aan Bobo voorstellen om even te ruilen met de gla, en dat jij de s meeneemt naar Polen voor het onderhoud.
                      Lijkt me een faire deal ..
                      Zeer faire deal, hij mag zelfs meekomen

Comment

• Als je een remblokmelding krijgt is dat om onmiddellijk naar de garage te gaan dus daar gaan ze niet op wachten.
                        Bij een servicebeurt B is er een visuele inspectie van de remblokken en ook het opmeten van de schijven met een schuifmaat.

Volgend jaar zitten we met de olieverversing van de 7G-tronic Plus op 125.000 km, Bobo. Tegen dan moet ik een betrouwbare garage hebben.

Waar ga jij naartoe met de AMG, Kristof?
                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Oh maar, dat doen ze wel ongevraagd, daar moeten geen lampjes voor branden. Net als de ruitenwissers vervangen en de bak met winter sproeivloeistof leegtrekken om dan opnieuw te vullen met hun peperduur product

* Telt tot 10 *

Zucht.
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Waar ga jij naartoe met de AMG, Kristof?
                            Meestal werk ik er zelf aan. Voor onderhoud en zotte herstelling (hout vasthouden, gelukkig nog niet voorgekomen), ga ik naar een garage uit de streek die tevens liefhebber is en een C30 amg kent. bij Mercedes Waregem verklaarden ze me zot toen ik zei dat ik een c30 amg had. 'Dat bestaat niet, een diesel amg' was hun antwoord ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
                              Meestal werk ik er zelf aan. Voor onderhoud en zotte herstelling (hout vasthouden, gelukkig nog niet voorgekomen), ga ik naar een garage uit de streek die tevens liefhebber is en een C30 amg kent. bij Mercedes Waregem verklaarden ze me zot toen ik zei dat ik een c30 amg had. 'Dat bestaat niet, een diesel amg' was hun antwoord ...
                              heb de indruk dat er geen liefhebbers werken bij mb
                              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• lol...

ik ga ook 15/02 binnen voor onderhoud voor mijn nieuwe coupe.
                                Zal tegen dan 13.000km hebben, is zijn 1ste onderhoud, wagen 1 jaar oud, ben is benieuwd hoeveel ik zal moeten betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten

* Telt tot 10 *

Zucht.
                                  ipv te staan zuchten : soigneer mijn auto maar als het zover is

Comment

• en is 125k sowieso oliewissel 7g in mijn versie ?

Comment

ipv te staan zuchten : soigneer mijn auto maar als het zover is
                                      De factuur in ieder geval

Comment

• er zijn zekerheden

(ik moet er wel bijzeggen, ik betaal mee voor uw loon, niet jij die in polen laat servicen, das giftig als ik het zeg, maar aan den toog magda)
                                        Last edited by bobo; 26/01/2017, 20:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten

heb de indruk dat er geen liefhebbers werken bij mb
                                          Mis, hier heb je d'r 1
                                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                          Current:
                                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                          Ex:
                                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel