Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    er zijn zekerheden

(ik moet er wel bijzeggen, ik betaal mee voor uw loon, niet jij die in polen laat servicen, das giftig als ik het zeg, maar aan den toog magda)
    Enkel mijn eigen portefeuille telt bobo, zeker als ze mij proberen op te lichten. Schol!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• amusez-vous

Comment

amusez-vous
        Dziekuje bardzo!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

en is 125k sowieso oliewissel 7g in mijn versie ?
          Shit! Doordat je dit zegt heb ik nog eens verder nagedacht en gezien dat het 125.000 km of 5 jaar is voor de 7G-tronic Plus. Sommigen worden al op 40.000 km gewisseld zo. http://www.motor-talk.de/forum/7g-tr...8.html?page=20

Het kan er dus nog sneller zijn dan gevreesd zelfs in ons geval.

edit: De mijne is vorige week 5 geworden.
          En service A7 staat nu voorgeschreven, identiek hetzelfde dus als in bovenstaand topic. Wordt een dure.
          Last edited by Gere; 27/01/2017, 02:14.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Hoi, Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe mercedes. Ik twijfel nog tussen benzine of diesel. Nu staat er in de brochure bij een AMG 43 als brandstof super plus en bij de 250 benzine staat er euro. Betekent dit dan dat de AMG enkel 98 mag tanken?

Comment

• Aanbevolen waarschijnlijk.
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• AMG's altijd 98 aanbevolen
                lets have some more member berries

Comment

• Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Prijs zakt maar niet.
                  En die occasie AMG's verkopen nochtans precies echt voor geen meter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                    http://m.autoscout24.be/anbod/merced...rood-294926673

Prijs zakt maar niet.
                    En die occasie AMG's verkopen nochtans precies echt voor geen meter.
                    Prijzen zakken idd niet veel of ze moeten veel km's hebben.
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Ik droom van een A45...
                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                      Current:
                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                      Ex:
                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        AMG's altijd 98 aanbevolen
                        Merci voor de inlichting. Vandaag nog eens langs geweest in de garage en inderdaad AMG's lopen allemaal op 98. Even een kleine test rit gedaan met de AMG C 43. Gemiddeld verbruik bij het instappen was 12,5l en na de rit 17l. Als je dan de opgegeven verbruik cijfers ziet zijn die toch niet realistisch. De testrit kan ik misschien nog aannemen. Als je 25000km per jaar maakt lijkt het mee beter om voor de 350d te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                          Ik droom van een A45...
                          Ik heb het zeer moeilijk met dat interieur voor €50.000.

Comment

• vind het in zijn klasse wel de mooiste dash, en alles op de vertrouwde plek

Comment

• Ik vind die rode zó geslaagd.

Nog een probleem naast het uitzicht van pakweg de deurpanelen is dat je er niet zuinig mee kan rijden.

Comment

• een CLA is zo klein binnenin.

Comment

• amg is + ron93. draait wel stukken beter op 98

en dat verbruik neem je er bij hoor (sound, plezier, gedachte). in het begin verbruiken die idd veel maar dan leer je daarmee rijden en zakt het wel wat. als je 25k km doet zou ik het doen, ik doe er nu meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    niet zuinig mee kan rijden.

zuinigste zit als je in detail bekijkt aan 8 liter als hij wat moeite doet, beetje vergelijkbaar met wijlen de slk 200 kompressor die ik had...dat valt in feite nog altijd mee (maar ik had nog zuiniger verwacht)

Comment

• Vandaag hier in Polen tegengekomen, pfffff

Comment

• en dat in een land waar de wegen slechter zijn dan in afrika :p
                                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          en dat in een land waar de wegen slechter zijn dan in afrika :p
                                          Heb je de wegen in België al eens goed bekeken of gevoeld? Ik kan zeggen dat de snelwegen hier veel beter liggen dan bij ons en de rest is vergelijkbaar, nog een paar jaar en ze zijn gewoon beter hier. Vooroordelen, tsss!

Comment

Working...
                                          X