Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Heb je de wegen in België al eens goed bekeken of gevoeld? Ik kan zeggen dat de snelwegen hier veel beter liggen dan bij ons en de rest is vergelijkbaar, nog een paar jaar en ze zijn gewoon beter hier. Vooroordelen, tsss!
    ik ben ook pas terug uit polen. op de tol snelweg E30 en E75 is het idd aangenaam rijden. de steden en secundaire wegen als je ze zo al mag noemen zijn meer offroad dan wat anders.
    ik verschiet er eigenlijk van dat mijn dempers niet kapot zijn en dan had ik al speciaal normale banden op 17" opgelegd in plaats van mijn laagprofiel 18"
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

ik ben ook pas terug uit polen. op de tol snelweg E30 en E75 is het idd aangenaam rijden. de steden en secundaire wegen als je ze zo al mag noemen zijn meer offroad dan wat anders.
      ik verschiet er eigenlijk van dat mijn dempers niet kapot zijn en dan had ik al speciaal normale banden op 17" opgelegd in plaats van mijn laagprofiel 18"
      Je zal dan echt wel in the middle of nowhere gezeten hebben, de niet tol snelwegen zijn trouwens ook zeer goed. Ik doe hier 15000 km per jaar en heb nog nooit een demper kapot gereden met 18'. Nuja, het kan nog veel beter maar thuis ook en dat was het eigenlijk wat ik wou zeggen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Je zal dan echt wel in the middle of nowhere gezeten hebben, de niet tol snelwegen zijn trouwens ook zeer goed. Ik doe hier 15000 km per jaar en heb nog nooit een demper kapot gereden met 18'. Nuja, het kan nog veel beter maar thuis ook en dat was het eigenlijk wat ik wou zeggen.
        hoofdzakelijk Żagań en Gdańsk dus niet bepaald 1 regio

Comment

hoofdzakelijk Żagań en Gdańsk dus niet bepaald 1 regio
          Aha Gdansk, I love Sopot, momenteel in Kolobrzeg aan de kust.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• sopot is nice in de zomer, in de winter zit ik liever aan de rechter kant van gdansk.
            wat is jou link met polen trouwens?

Comment

sopot is nice in de zomer, in de winter zit ik liever aan de rechter kant van gdansk.
              wat is jou link met polen trouwens?
              Poolse vrouw en schoonfamilie, vele vrienden en vooral zot van het mooie land

Comment

• ah idem als hier dus :p

Comment

ah idem als hier dus :p
                  Nice! Zullen we mekaar op een goeie dag zeker eens tegen komen

Comment

• poolse vrouwen en een benz, echte zielsverwanten

Comment

• en mijn madam is nu zot van de A en de GLA dus de bmw vliegt buiten en het wagenpark zal volledig benz worden ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        poolse vrouwen en een benz, echte zielsverwanten

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        en mijn madam is nu zot van de A en de GLA dus de bmw vliegt buiten en het wagenpark zal volledig benz worden ^^
                        Nog nicer!

Comment

• De Mercedessen op de foto’s boven dit artikel lijken misschien ‘gewoon’ GLC’s, maar eigenlijk zijn het auto’s die worden gebruikt om het nieuwe elektrische platform van het merk te testen. Het gaat dus om auto’s die straks onder het EQ-label op de markt zullen verschijnen.

De GLC en GLC Coupé die hier koudetests ondergaan, dragen een flink accupakket met zich mee. Ze herbergen Mercedes' Electric Vehicle Architecture (EVA), een op Mercedes' modulaire platform gebaseerde elektrische basis. De voorbode van de toekomstige productieauto's, de EQ Concept, beschikte over twee elektromotoren die samen 400 pk mobiliseerden. Belangrijker is de actieradius, die in het geval van de concept-car 500 km bedroeg.

Mercedes wil voor 2025 maar liefst tien verschillende EV's op de markt brengen en de grootste speler worden op dit gebied. Over acht jaar moeten elektrische auto's goed zijn voor een aandeel tussen de 15 en 25 procent in de verkopen van het merk. Afgaande op een eerdere patentaanvraag krijgen de productiemodellen een naam die is opgebouwd uit de letters 'EQ' en een derde letter die het betreffende segment aangeeft. Zo zou Mercedes al de namen EQA, EQC, EQE, EQG en EQS hebben vastgelegd.

de EQ Concept,

Comment

• EQG
                            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Voila. De E berline is besteld. Levertermijn zou een dikke 4 maanden moeten zijn. Hopelijk niet veel langer want we zouden er graag begin juli mee op verlof vertrekken.
                              KLIK |&| KLAK

Comment

• Iemand die een goede Mercedes garage kan aanraden? Vooral voor AMG. Zijn nu bij Mercedes te Berchem... loopt altijd wat mis... auto heeft nu 15000 km. Moeten aandringen voor een eerste onderhoud, olie voor sper wordt niet vervangen. Zelfs niet bij 30000 km. Elke keer we in contact komen met de garage, lopen er niet 1 ding fout, geen 2, maar 3-4....
                                mijn vriendin wijst hen hierop dat normaal de olie van een sperdif toch moet vervangen worden... daar wisten ze zelfs niet dat het een AMG was... echt waanzin die garage. Na de A45 komt er hier nooit geen mercedes meer..
                                Last edited by Alexx; 14/02/2017, 14:29.
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Iemand die een goede Mercedes garage kan aanraden? Vooral voor AMG. Zijn nu bij Mercedes te Berchem... loopt altijd wat mis... auto heeft nu 15000 km. Moeten aandringen voor een eerste onderhoud, olie voor sper wordt niet vervangen. Zelfs niet bij 30000 km. Elke keer we in contact komen met de garage, lopen er niet 1 ding fout, geen 2, maar 3-4....
                                    mijn vriendin wijst hen hierop dat normaal de olie van een sperdif toch moet vervangen worden... daar wisten ze zelfs niet dat het een AMG was... echt waanzin die garage. Na de A45 komt er hier nooit geen mercedes meer..
                                    Aarschot is misschien wat ver voor u? En anders eens aan benzfreak vragen. Meer in u richting.
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Iemand die een goede Mercedes garage kan aanraden? Vooral voor AMG. Zijn nu bij Mercedes te Berchem... loopt altijd wat mis... auto heeft nu 15000 km. Moeten aandringen voor een eerste onderhoud, olie voor sper wordt niet vervangen. Zelfs niet bij 30000 km. Elke keer we in contact komen met de garage, lopen er niet 1 ding fout, geen 2, maar 3-4....
                                      Berchem? Volgens mij zit er geen dealer/service in Berchem.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• is apen natuurlijk afrit is borgerhout trouwens en niet berchem

Comment

• Dan is het gewoon Mercedes-Benz Antwerpen hé. Niet moeilijk dat er dan dingen fout lopen, als je de garage nog niet weet zijn...

Alle gekheid op een stokje, dat gaat onze freaky-man hier graag horen...
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X