Mededeling

Collapse
No announcement yet.

low budget lovers topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• low budget lovers topic

Los van alle zever lijkt 't me best interessant om in dit topic te praten over goedkope alternatieven voor studenten en werknemers. Hie rkan bijvoorbeeld gepraat worden over alle goedkope, nieuwe auto's. Aangezien de automobielsector zegt dat het A-segment de komende jaren heel belangrijk zal worden, lijkt het me best interessant. Indien het moderaille vindt dat dit verkeerd staat, of te vaag is, mag het op slot.

low budget lovers topic

bij deze het prachtige topic over wagen die lekker oud, versleten of gewoon goedkoop in aanschafprijs zijn geweest...als contragewich voor al die fenomenabele machienes die hier op het forum rondrijden (sorry rami... niks voor jou )

als zelfuitgeroepen godfather van het kleine krel (zoals m'n onderschrift wel zegt) is het niet meer dan mijn taak om hier een topic over te openen...

wat mag er gepost worden... eigen wagens, en wagens die minder dan 10.000 euri's waard zijn

alles onder de magische 5 getallen grens is hier meer den gewenst...

en een speciaal applausje voor wie onder de 4 cijfers kan geraken...(hoor ik daar ergens subaru mini jumbo???)

Comment

Fok.

Comment

Een betere budget auto is er niet. 't Is alleen nog wachten tot 2009.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
          www.loremo.com

Een betere budget auto is er niet. 't Is alleen nog wachten tot 2009.
          I know. Ik vind het eigenlijk wel een knappe bak.

Comment

mijn fiatje

6700 euro

Comment

..........
              Last edited by ; 21/11/2006, 19:14.

Comment

Dit mag samengevoegd worden met Jann's topic, of op slot worden gedaan.

Comment

en opeens als bij donderslag... meer dan 10.000 waard

Comment

......
                    Last edited by ; 21/11/2006, 18:46. Reden: niet veel terzake nu alles is toegevoegd

Comment

tja...als er een mod dit leest.. samenvoegen met het ander topic zou super zijn

Comment

mijn vrouw haar eerste wagen was een ford fiesta 1.1 van 89. heeft ze 895€ voor betaald.
                        wat heb ik nu gewonnen

Comment

een groot applaus en en grenzeloos respect

bij deze het applaus

Comment

Na 3 (of 4 weet niet juist meer) jaar verkocht voor 450€ wie doet beter.

Comment

mijn mercedes coupe... aangekocht voor 500 euro, 1000 euro werk ingestoken en een gek gevonden die er 5000 voor wilt geven...

Comment

.....
                                Last edited by ; 15/08/2011, 00:52.

Comment

Hoeveel zou m'n eigen ride nog waard zijn? Heb er anderhalf jaar geleden 2000 euro voor betaald. And I still love her
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                    Na 3 (of 4 weet niet juist meer) jaar verkocht voor 450€ wie doet beter.
                                    als ik m'n Beretta op de vuilbak smijt, heb ik nog minder uitgegeven dan 895-450.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      als ik m'n Beretta op de vuilbak smijt, heb ik nog minder uitgegeven dan 895-450.
                                      Een reden om ze aan mij te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                                        Een reden om ze aan mij te geven.
                                        die auto heeft nog maar 135000 km gedaan. m'n ex-Beretta's hadden bijna allemaal rond de 200k. waarom zou ik 't ding dan nu al vervangen door een andere auto die gigantisch snel z'n waarde verliest?

Comment

Working...
                                        X