Los van alle zever lijkt 't me best interessant om in dit topic te praten over goedkope alternatieven voor studenten en werknemers. Hie rkan bijvoorbeeld gepraat worden over alle goedkope, nieuwe auto's. Aangezien de automobielsector zegt dat het A-segment de komende jaren heel belangrijk zal worden, lijkt het me best interessant. Indien het moderaille vindt dat dit verkeerd staat, of te vaag is, mag het op slot.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
low budget lovers topic
Collapse
X
-
low budget lovers topic
bij deze het prachtige topic over wagen die lekker oud, versleten of gewoon goedkoop in aanschafprijs zijn geweest...als contragewich voor al die fenomenabele machienes die hier op het forum rondrijden (sorry rami... niks voor jou )
als zelfuitgeroepen godfather van het kleine krel (zoals m'n onderschrift wel zegt) is het niet meer dan mijn taak om hier een topic over te openen...
wat mag er gepost worden... eigen wagens, en wagens die minder dan 10.000 euri's waard zijn
alles onder de magische 5 getallen grens is hier meer den gewenst...
en een speciaal applausje voor wie onder de 4 cijfers kan geraken...(hoor ik daar ergens subaru mini jumbo???)
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
Comment
-
Hoeveel zou m'n eigen ride nog waard zijn? Heb er anderhalf jaar geleden 2000 euro voor betaald. And I still love herBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenNa 3 (of 4 weet niet juist meer) jaar verkocht voor 450€ wie doet beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenals ik m'n Beretta op de vuilbak smijt, heb ik nog minder uitgegeven dan 895-450.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenEen reden om ze aan mij te geven.
Comment
Comment