Mededeling

Collapse
No announcement yet.

low budget lovers topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn vriendin rijdt met een Subaru Vivio, 850 cc, verbruikt nog geen 6 liter benzine.

goedkoop in aankoop, goedkoop om te onderhouden (japans), laag verbruik, goedkope verzekering, lage taksen, ...

De foto is van 't internet, de hare heeft 5 deuren

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by massy; 24/11/2006, 17:17.

Comment

mijn vriendin rijd met een rover 600D

net dezelfde als THOmaaz alleen met airbag en dieselmotor, en alu velgen...

een rammelbak nog nooit geweten... maar hij rijd wel lekker dankzij honda, mooi laag op de grond en grip voor 500 man...

leuke wagen, en nog geen 2.500 euro

Comment

m'n moeder had vroeger een Suzuki Alto. Naar school gaan was altijd fun. Dat ding ging met zijn wielen van de grond als ze over de spoorweg reed.

Comment

Lada 2104 ééntje van de laatste jaargangen (95-98 ) zou ik ooit graag hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Lada 2104 ééntje van de laatste jaargangen (95-98 ) zou ik ooit graag hebben

Die auto's speelde ook een rol in een strip van de "Brokkenmakers" ("Missie in het Oostblok").
            Last edited by ; 28/11/2006, 12:15.

Comment

blijft echt een superkar, die lada...

zeker diegene die ze in top gear hadden laten tunen door lotus...

super gewoon

Comment

Comment

ohw yeah... een low budget VW...

maart toch zou ik eerder voor een dacia kiezen... ik weet niet waarom, maar als je echt voor low budget gaat...doe het dan met overtuiging...

en als ik de plaats niet zou nodig hebben... gee fmij dna maar een aygo of een panda...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
                    www.loremo.com

Een betere budget auto is er niet. 't Is alleen nog wachten tot 2009.
                    Komt die echt op de markt? Echt neig, die GT is zelfs echt snel en dan nog Achterwielaandrijving... Superlaagverbruik en hij kost niet veel 15.000 €, die gaat het goed doen denk ik... Het werd eigenlijk ook tijd dat ze eens echt werk maken van auto's te maken die echt zuinig zijn... (al rij ik zelf met een bmw die 10 liter benzine zuipt ...) Maar de combi: design ; innovatie : ecologie en sportiviteit staat me echt wel aan!

Comment

...mij ook
                      ik zie me daar ook wel mee rijden

onbegrijpelijk dat het zo lang heeft moeten duren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                        Die auto's speelde ook een rol in een strip van de "Brokkenmakers" ("Missie in het Oostblok").
                        Waar is de tijd.
                        spijtig dat ze gestopt zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          ...mij ook
                          ik zie me daar ook wel mee rijden

onbegrijpelijk dat het zo lang heeft moeten duren
                          langs waar moet je instappen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            langs waar moet je instappen
                            BMW isetta-gewijs...

en de achterpassagiers...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              Waar is de tijd.
                              spijtig dat ze gestopt zijn.
                              Idd, die mix van allerlei voertuigen actie en droge humor.

Comment

Wij hebben nog zo'n Lada gehad. Op een gegeven moment kwam er vuur uit de ventilatieroosters, en in een paar seconden vloog het dashboard in de fik. Bert Longin die daar toevallig passeerde heeft dat toen nog geblust. Mijn grootvader heeft daarna een dashboard ineengeflanst met kantelschakelaars (zoals in een engelse roadster ) en onze pa is zetels gaan halen op het autokerkhof. Het ding heeft nog 2 jaar gereden. dat moet in '91 of '92 geweest zijn. Geweldige bak, maar wel moeilijk te starten in de winter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                  Wij hebben nog zo'n Lada gehad. Op een gegeven moment kwam er vuur uit de ventilatieroosters, en in een paar seconden vloog het dashboard in de fik. Bert Longin die daar toevallig passeerde heeft dat toen nog geblust. Mijn grootvader heeft daarna een dashboard ineengeflanst met kantelschakelaars (zoals in een engelse roadster ) en onze pa is zetels gaan halen op het autokerkhof. Het ding heeft nog 2 jaar gereden. dat moet in '91 of '92 geweest zijn. Geweldige bak, maar wel moeilijk te starten in de winter.
                                  superlada-verhaal...
                                  die karren blijven echt gaan he... das pas betrouwbaarheid, als je dash in de fik kan vliegen en dat je er nog 2 jaar mee kunt doen.

alleen daarom heeft dit merk mijn respect...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                    alleen daarom heeft dit merk mijn respect...
                                    Ik heb een zwak voor de oudere modellen: 2104, Niva, Samara en alles daarvoor. De nieuwere modellen kunnen de rus in mij niet meer boeien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                                      BMW isetta-gewijs...

en de achterpassagiers...

Zalig concept! Heb me reeds vorig jaar ingeschreven op hun website om de nieuwsbrief te ontvangen.

En in GT versie zijn (zullen) ze nog verdomd snel ook! 220km/u en 9 seconden naar 100. Dat met airconditioning, glazen dak, navigatie, cd-speler, etc.... en een verbruik van 2,7 liter/100km! Hell yeah!

Comment

M'n 190E 1.8:

Gekocht voor 1800 EURO.

Bewijs dat je met weinig geld toch nog een tof bakske kunt maken!

Comment

zeg matheus... ik zie dat je van st-niklaas komt en een zwak heb voor ouwe benzen...

ken jij dan toevallig niet iemand uit st niklaas met zo'n ouwe W123 die hij compleet opgepimt heeft met traanplaat in het interieur en dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel enzo??

tis een blauwe...

Comment

Working...
                                          X