Mededeling

Collapse
No announcement yet.

low budget lovers topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
    zeg matheus... ik zie dat je van st-niklaas komt en een zwak heb voor ouwe benzen...

ken jij dan toevallig niet iemand uit st niklaas met zo'n ouwe W123 die hij compleet opgepimt heeft met traanplaat in het interieur en dobbelstenen aan de achteruitkijkspiegel enzo??

tis een blauwe...

Ai ai ai! Gelukkig ben ik die nog niet tegengekomen... Die zou wa meemaken sé!
    Kweet wel dat er hier ne jonge gast rondrijd met een 200 W123, ne zilveren, met van die replica AMG penta's erop, en zwarte achterlichten en dergelijke. Nog iets té 'jonny' vind ik, maar kvind het al tof dat ik eens een jonge gast in een 123 zie zitten.

aaaah... de 123... ooit! (meerdere hé! )

Comment

inderdaad!!!

die is het... verschrikkelijk wat hij die arme W123 heeft aangedaan...

om dan nog niet van z'n rijstijl te spreken...

oh ja... en ik als jongere hbe ook een W123... de 230C ofwel de basisbenz zoals bobo dat graag heet... heerlijke wagen, stuur een kwart draaien en de wielen bewegen nog niet, om dan nog maar te zwijgen van de heerlijk superzachte vering waar menigeen zeeziek in zou worden, en niet te vergeten nog een lekkere hoop roest...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
        inderdaad!!!

die is het... verschrikkelijk wat hij die arme W123 heeft aangedaan...
        De persoon in kwestie heeft zich net geregistreerd

Comment

je meent het.... heb net foto's van z'n bolide gevonden...

je

Comment

De Lada Kalina !

De nieuwe Lada Kalina is vanaf volgende week te vinden in de Nederlandse showrooms. Voor een dikke 9000 euro gaat ’ ie de deur uit.

Om precies te zijn maakt de Kalina de portemonnee 9.290 euro lichter. De Dacia Logan, een toch wel vergelijkbare basisauto, kost 8.495 euro. Maar goed, het pakket van de Kalina is wel wat uitgebreider. Zo krijgt hij standaard bijvoorbeeld centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, elektrisch bedienbare ramen voor en stuurbekrachtiging. Dit zit allemaal niet in de basisuitrusting van de telg van Renaults budgetmerk.
            Alle Kalina’s, ook de hatchback en stationwagon die later naar ons land komen, krijgen een 1,6-liter motor met 81 pk onder de kap. Directeur van Lada Holland, Roelof Noordman, heeft vertrouwen in het nieuwe model: “Met twee aanvullende modelvarianten op komst en een uitgebreid en vernieuwd dealernetwerk met veertig vestigingen ben ik er van overtuigd dat Lada Nederland aan de vooravond van een nieuwe start staat.” We zullen zien.
            Bron: Autoweek.nl

Foto's

Comment

Comment

Nog nooit geen gigantisch oude Ibiza gezien?