Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
    Ik vraag me af wat een Tesla hater doet in het Tesla lovers topic
    Het was een mopje IceBlue.
    Liefde maakt blind hé, na jaren dromen is de realiteit me net iets te ontnuchterend (tov andere geneugtes des leven welteverstaan!). Ooit komt het goed, zeker weten, maar 't zal nog effe duren. Zonder mopjes te maken, denk je dat een Model3 ooit verkocht zal worden aan 31.500 euro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Hier is enkel maar plaats voor liefde voor BMW, al de rest is voor het plebs! Al is het wel al gebeterd buiten vroeger met het BMW aanbidden.
      Perceptie is iets bizar, we hebben allemaal een ander beeld van de realiteit, sowieso, maar dat het zo verschillend kan zijn is vreemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Perceptie is iets bizar, we hebben allemaal een ander beeld van de realiteit, sowieso, maar dat het zo verschillend kan zijn is vreemd.
        Was er ook maar wat mee aan het lachen hoor, laatste jaren is het hier echt verbeterd met BMW ophemelen, jaar of 4terug was het hier echt neig imo.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Waarom 31.500 euro? Kijk is wat een model s in de Verenigde Staten kost en het verschil hier. Dat kan je zelf ook omrekenen.

Die zielige reacties altijd. Wat is er inderdaad van dit forum geworden sedert de afsplitsing?

Heb het dan liever over de ontplofte tesla met 2 doden als je hier toch iets negatiefs wil komen vertellen.

Comment

• Ben net de X gaan ontdekken in 6 zitsconfig. Ok hij is zeker niet moeders mooiste, maar wat een auto! Ik begreep het ook niet, tot je er in gezeten hebt. Dan lijkt de model s een basic wagen. Voor mij zou het alleszins geen straf zijn.

Er komt trouwens in de showroom veel volk af op de X. Vooral oudere koppels of gezinnen met kinderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten

Er komt trouwens in de showroom veel volk af op de X. Vooral oudere koppels of gezinnen met kinderen.
              Idd, ik werk tegenover hun showroom in Zaventem, daar staat echt elke dag massa volk voor te kijken en testritten. Ziet ze ook al massaal rondrijden vind ik.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Waarom 31.500 euro? Kijk is wat een model s in de Verenigde Staten kost en het verschil hier. Dat kan je zelf ook omrekenen.
                Ik doe mijn best om niet negatief te zijn. De Model 3 werd aangekondigd aan 35.000$.
                En die prijs -omgezet naar euro's- haalde hier overal de media... al was dat misschien een beetje optimistisch van hun part (toen stond de dollar nog zwakker).
                De Amerikaanse fabrikant van elektrische auto’s Tesla heeft zijn langverwachte Model 3 voorgesteld. Die is twee keer goedkoper dan eerdere modellen. Tesla heeft naar eigen zeggen al meer dan 115.000 bestellingen gekregen voor de wagen.

Comment

• als TIPP ooit getekend geraakt zijn ze van de 10% importtax vanaf
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    als TIPP ooit getekend geraakt zijn ze van de 10% importtax vanaf
                    Ze assembleren Tesla's in Europa om importtaksen te omzeilen. Maar los van de prijs in België, zou die in de VS verkocht kunnen worden aan 35.000$?
                    Niemand weet wat de basis configuratie precies inhoudt, ik denk dat ze het zelf ook nog niet weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      Ik doe mijn best om niet negatief te zijn. De Model 3 werd aangekondigd aan 35.000$.
                      En die prijs -omgezet naar euro's- haalde hier overal de media... al was dat misschien een beetje optimistisch van hun part (toen stond de dollar nog zwakker).
                      http://www.standaard.be/cnt/dmf20160401_02213648

Wat De Standaard schrijft is altijd de waarheid zeker? Net zoals alle automobielgerelateerde artikelen in de gewone pers?

Dus gewoon omrekenen zoals vandaag voor een Amerikaanse S of X.

Comment

Het leuke is dat deze optie gratis is toegevoegd voor degene die hem al besteld hebben en nog moet geleverd worden. Dat zie ik andere automerken nog niet direct doen. Als je nu nog één bestelt wordt het wel weer wat duurder, tot heel duur zelfs. Maar ze hebben nog een monopolie.
                        Update gratis gekregen of moet je het verschil in kostprijs bij betalen?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• EERSTE TESLA MODEL S-STATIONWAGON COMPLEET

QWEST RONDT PROJECT AF

Verschillende partijen zijn bezig met het ontwikkelen van een stationwagon op basis van de Tesla Model S. Het exemplaar uit het Engelse Norfolk lijkt een feit!

Heel scheutig met informatie is Qwest helaas niet, maar dankzij Twitter is er toch wat beeld naar buiten gesijpeld van het 'knutselproject' uit Norfolk. Die auto, uiteraard rechtsgestuurd, is een P90D waarbij het duidelijk om het creëren van zoveel mogelijk binnenruimte ging. De daklijn loopt na het achterportier lijnrecht naar achteren, om daar te eindigen in een achterklep met een heuse dakspoiler. Met name aan het plotseling eindigen van de afwerkstrip onder de zijruitpartij is wel te zien dat dit geen officieel Tesla-product is, maar het geheel ziet er redelijk netjes uit. Op de beelden van de achterzijde is nog te zien dat de buitenste lichtunits vooralsnog niet werken, maar de auto verplaatst zichzelf op eigen kracht en lijkt dus grotendeels af.

In Nederland wordt eveneens gewerkt aan een Tesla Model S met een langer dak. Die auto, een heuse 'shooting brake', is al in schetsvorm gepresenteerd. Eerder spraken we al met Niels van Roij, de designer die verantwoordelijk is voor de Nederlandse ombouw.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Trekt op geen kloten.

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vliegt Musk ook mee?
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Uitgesteld tot 21.00 wegens te veel wind.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Vliegt Musk ook mee?
                                      Der zijn er wel een paar (hier) die hem naar de maan willen schieten denk ik.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Geniaal.

Comment

Working...
                                          X