Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Half.
    Bij een (duitse/franse) ICE, zou het wel eens kunnen dat je kosten hebt boven de 100.000 km (bij mij moest zelfs de motor op 60.000 km vervangen worden). Bij een EV ben ik er geruster in dat de motor lang meekan zonder onderhoud. En bij jappen heb ik er ook nog wel redelijk wat vertrouwen in…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
      Allez, ik zal geen links naar tweedehands zoekertjes meer plaatsen. Maakt niet uit of het over een Lancia, een Mercedes of een Tesla gaat
      Laat u niet tegenhouden.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Jamaar. Volgens de forummers hier heeft een particulier een budget dat niet hoger is dan 30k waardoor nieuwe wagens te duur zijn. Een occasie mag ook niet want dan neem je een ander zijn miserie over. De enige goeie raad die mag gegeven worden, is dus: koop een nieuwe Dacia!

Comment

• That's the spirit!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Comment

• X

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                  That's the spirit!
                  Wel nog aan toevoegen. Als je al een redelijke staat van dienst hebt en geen zware lening meer moet afbetalen. Dan kan voor een particulier een Mercedes, een paar dikke BMW's om mee rond de kerktoren te rijden of een EV van 50k er wel van af.
                  En ik, uitgelachen worden met mijn golf van 27k euro een paar jaar geleden. Omdat het geen dacia was, geloof ik

Gegroet allemaal!

Comment

• Wij Vlamingen zijn eigenlijk toch sukkels op dat vlak. Ik heb een zéér welstellende Nederlandse vriend, die zelf met een Taycan rijdt, maar zijn vrouw rijdt gewoon met een Duster.
                    Geen hond in zijn omgeving die hen daar scheef om bekijkt ;-)

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Wij Vlamingen zijn eigenlijk toch sukkels op dat vlak. Ik heb een zéér welstellende Nederlandse vriend, die zelf met een Taycan rijdt, maar zijn vrouw rijdt gewoon met een Duster.
                        Geen hond in zijn omgeving die hen daar scheef om bekijkt ;-)
                        Wij hebben hier ook tot grote tevredenheid een Duster voor de zoon. Hij heeft 0 interesse in auto's, moet enkel van A naar B en kwalitatief wat in orde zijn. Ik kan deze dan ook enkel aanraden aan iedereen, 20k € voor een dik uitgeruste Duster, wie doet beter?

Het is enkel den ouwe hier die autofreak is en alles eens wil geprobeerd hebben, zeker nu ik van mijn lievelingsmerk genezen ben
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Deze is iets minder autogek dan Jan-Peter Balkenende ;-)

Comment

• Comment

• FRANKRIJK HOOPVOL OVER KOMST VAN TESLA-FABRIEK

​Het begint erop te lijken dat Tesla ook in Frankrijk productie gaat huisvesten. Wat het bedrijf er precies gaat maken, is nog niet duidelijk. De Franse overheid is in elk geval hoopvol.

De Franse regering is 'erg hoopvol' over een mogelijke investering van autofabrikant Tesla in het land. Dat zei minister Bruno Le Maire van Economische Zaken over een bezoek van Tesla-topman Elon Musk aan Frankrijk vorige maand. "Hij weet dat hij welkom zal zijn in Frankrijk. Het is aan hem om een beslissing te nemen", zei Le Maire tegen nieuwszender LCI.

Op de vraag of Tesla mogelijk investeert in de productie van accu's of andere onderdelen in Frankrijk, antwoordde de minister dat er 'enkele opties op tafel liggen'. Musk sprak tijdens zijn bezoek onder meer met president Emmanuel Macron. Tesla onderzoekt op dit moment wat geschikte productielocaties zijn. Het bouwt al auto's voor de Europese markt in Duitsland, in de buurt van Berlijn. Frankrijk zou kans maken op de tweede Europese 'gigafactory', maar ook Spanje en Italië lijken hiervoor in de race. Verder bouwt Tesla auto's in Texas, in Californië en in China. In Mexico heeft Tesla ook een gigafactory gepland.

Bron: Autoweek

Comment

• Plaid

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• De Gigafactory in Grünheide bouwt momenteel 5.000 Tesla Model Y's per week, maar de Amerikaanse constructeur wil ze uitbreiden om tot 1 miljoen voertuigen en 50 GWh aan batterijen per jaar te kunnen produceren.

Comment

• Dacht dat mijn buren vlakbij aan de kust zaten

Maar het is niet

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ferme prestatie.

Comment

Working...
                                          X