Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Altijd klaar Tommie

Maar wat is dat toch met dat persoonlijk beledigen, zoveel hatespeech

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    Ik haat U niet, ik kan geen fascisme zien of ruiken, en zal altijd reageren als ik het voorbij zie komen.
    Dus… terug in uwen hoek, we discussieren verder als je met argumenten komt die niet uit Bild of HLn komen.

Ondertussen moet Musk zijn data die hij gestolen heeft terug geven, en wordt het ene executive order na het andere van Trump vernietigd omdat ze illegaal zijn. Veel zal het niet uit maken want beiden bedreigen toch al rechters.
    En dat is exact wat er in de jaren 30 gebeurde. Concentratie van macht, en geen respect voor de rechterlijke macht.
    En zoiets ga jij verdedigen…..

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Voila, de labrador heeft een tik op zijn neus gekregen en ligt nu aan zijn ballen te likken in een andere hoek van de kamer en gromt wat.
        Tijd voor een castratie denk ik...

Comment

• je raakt al wat verder als bobo is kak, zie ik

Comment

• DE 'beleefde' oplossing

Je Tesla heeft misschien niet meer het aanzien dat hij een paar jaar geleden had, maar geen nood. Een Amerikaans bedrijf heeft namelijk een aftermarket bumper voor Tesla’s ontwikkeld met een ingebouwd scherm. Daarop projecteer je dan het front van een andere auto naar keuze, tot de hele Tesla-hetze gaat liggen.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Man bijt hond

Comment

• Dat de verkopen van Tesla in januari in heel Europa een felle tik kregen, is al uitvoerig in de pers besproken.
                Het gaat nu versneld de goede richting uit.
                ​In Noorwegen verkocht Tesla in januari 2025 696 voertuigen tov 1147 voertuigen in jan 2024. Dat was dus een daling met 40.5%
                Voor Februari is de status nu : 413 voertuigen in 2025 tov 1846 voertuigen in februari 2024. Indien ze deze maand aan 't zelfde ritme blijven verkopen (en ik reken alleen de kantoordagen in), komt Tesla uit op 826 voertuigen voor februari 2025 dat zou dan een daling zijn 55% in de verkoop van Tesla.
                En dat alles terwijl Tesla steeds meer korting aanbiedt.

Over enkele weken loopt de lease van mijn Model 3 af. Nooit of te nimmer nog een Tesla voor me (maar dat had ik al meer dan een jaar geleden beslist).
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                  Dat de verkopen van Tesla in januari in heel Europa een felle tik kregen, is al uitvoerig in de pers besproken.
                  Het gaat nu versneld de goede richting uit.
                  ​In Noorwegen verkocht Tesla in januari 2025 696 voertuigen tov 1147 voertuigen in jan 2024. Dat was dus een daling met 40.5%
                  Voor Februari is de status nu : 413 voertuigen in 2025 tov 1846 voertuigen in februari 2024. Indien ze deze maand aan 't zelfde ritme blijven verkopen (en ik reken alleen de kantoordagen in), komt Tesla uit op 826 voertuigen voor februari 2025 dat zou dan een daling zijn 55% in de verkoop van Tesla.
                  En dat alles terwijl Tesla steeds meer korting aanbiedt.

Over enkele weken loopt de lease van mijn Model 3 af. Nooit of te nimmer nog een Tesla voor me (maar dat had ik al meer dan een jaar geleden beslist).
                  Zelfde gevoel hier.
                  Ondertussen zakt de populariteit van Trump nu al, en hij is nog geen maand bezig…

Welke auto overweeg je als opvolger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Zelfde gevoel hier.
                    Ondertussen zakt de populariteit van Trump nu al, en hij is nog geen maand bezig…

ID.7 Tourer of A6 e-tron Avant, BMW i5 is zowat afgevallen.

Ik heb de vorige keer een model 3 gekozen omdat er geen andere berline EV was, en ik absoluut een EV wou...

Comment

• IMG_1311.webp

Comment

ID.7 Tourer of A6 e-tron Avant, BMW i5 is zowat afgevallen.

Ik heb de vorige keer een model 3 gekozen omdat er geen andere berline EV was, en ik absoluut een EV wou...
                        Ik vind de i5 gewoon te lang. Die gaat boven de 5 meter. De A6 zie ik ook wel zitten, en mogelijk ook de BMW NK.

Comment

Zelfde gevoel hier.

Het is wat gezakt in februari, maar als je het afzet tegen veel anderen die zich ook god wanen…

Comment

Het is wat gezakt in februari, maar als je het afzet tegen veel anderen die zich ook god wanen…

Oude data hé man. Dit is genomen nog voor hij de macht had.
                            Hij is nog geen maand bezig en heeft al meer dan 20 rechtszaken tegen, inclusief voor het schenden van de grondwet, maar ja, als dat ook niet belangrijk is.

Trouwens wat houdt U tegen om uw Merc te verkopen, te verhuizen naar het land van Musk en Trump en daar een Tesla te gaan kopen.
                            Uw goden verwachten U.

Comment

Ik vind de i5 gewoon te lang. Die gaat boven de 5 meter. De A6 zie ik ook wel zitten, en mogelijk ook de BMW NK.
                              i5 is te lang idd. A6 overtuigt me niet, een wagen van net geen 5 m lang met zo weinig binnenruimte, en veel te veel pianolak. ID.7 is ook niet moeders mooiste, maar wel gewoon steengoed en erg ruim binnenin, meteen idioot kleine draaicirkel.

Neue Klasse komt te laat voor me

Comment

• uiterlijk is meegenomen maar minder een vereiste

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Oude data hé man. Dit is genomen nog voor hij de macht had.
                                Hij is nog geen maand bezig en heeft al meer dan 20 rechtszaken tegen, inclusief voor het schenden van de grondwet, maar ja, als dat ook niet belangrijk is.

Trouwens wat houdt U tegen om uw Merc te verkopen, te verhuizen naar het land van Musk en Trump en daar een Tesla te gaan kopen.
                                Uw goden verwachten U.
                                hij is van 52 naar 47 gegaan, dd13/2
                                ben een kerktorenmens, maar die tesla zal er mss nog wel van komen...een cheap okkazieke voor de madamme

Comment

uiterlijk is meegenomen maar minder een vereiste

hij is van 52 naar 47 gegaan, dd13/2
                                  ben een kerktorenmens, maar die tesla zal er mss nog wel van komen...een cheap okkazieke voor de madamme
                                  Dat is dus 10% van de supporters die weg lopen op amper een maand tijd.
                                  .... niks aan de hand...
                                  Als Van Grieken van 27 naar 30% gaat, dan komt hij klaar in zijn broek bij het lezen van dat bericht...

Comment

i5 is te lang idd. A6 overtuigt me niet, een wagen van net geen 5 m lang met zo weinig binnenruimte, en veel te veel pianolak. ID.7 is ook niet moeders mooiste, maar wel gewoon steengoed en erg ruim binnenin, meteen idioot kleine draaicirkel.

Neue Klasse komt te laat voor me
                                    Get 10 % discount on S3XY buttons, knob and stalks for Tesla:https://enhauto.com/?utm_source=youtube&utm_medium=social&utm_campaign=bjorn&promo=bjornGet 30 d...

Get 10 % discount on S3XY buttons, knob and stalks for Tesla:https://enhauto.com/?utm_source=youtube&utm_medium=social&utm_campaign=bjorn&promo=bjornGet 30 d...

Ik denk dat er wel iets te doen is aan die pianolak. De A6 rijdt wel heel goed, is redelijk efficient, maar idd niet de allergrootste binnenin. Mij zou dat minder storen, maar ik ga dat ook niet meer met een hele familie op vakantie. Trekhaak en klein remorkske of een trekhaakkoffer en je kan toch uit de voeten?

ID7 is niks mis mee natuurlijk.

Comment

• 1739932718805.webp

Comment

• Iedereen kan zich eens vergissen in het aantal nulletjes.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Working...
                                          X