Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De producent van elektrische wagens Tesla heeft dinsdag zo’n 10 procent aan beurswaarde ingeboet, na de aankondiging van de halvering van de verkoop in Europa.
Op de nos-teletekst gisteren stond onomwonden dat mask een nazi-groet bracht, niet vermeend of lijkend, de zwaar gesponsorde leugenpers en hun desinformatie en komplottheorieen op volle toeren
Goed, bobo verziek de boel hier nog wat verder .
Ik ben hier weg, ik weet dat het niet mogelijk is om met debielen zoals jij te te discussiëren, ze brengen het niveau altijd terug tot hun niveau (geen dus) , en daar heb ik geen ervaring mee.
Dat is ook wat er gebeurt wanneer dat je denkt dat kennissen van je jou gelijk geven, ze vinden je gewoon een loser waar ze hun tijd niet willen verdoen
Op de nos-teletekst gisteren stond onomwonden dat mask een nazi-groet bracht, niet vermeend of lijkend, de zwaar gesponsorde leugenpers en hun desinformatie en komplottheorieen op volle toeren
DOGE in eu aub
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Godverdomme, ik zwijg hier een week, en de vette drollen worden weer midden op het tapijt gedropt.
Uw geheugen is zo kort als dat van een goudvis, loser.
Net zoals Trump en Musk kan je niks anders dan dingen afbreken en verzieken.
Als er iemand komplottheorieen verspreidt, dan is het Musk zelf. Zelfs zijn eigen Grok machien bevestigt dat.
Goed, bobo verziek de boel hier nog wat verder .
Ik ben hier weg, ik weet dat het niet mogelijk is om met debielen zoals jij te te discussiëren, ze brengen het niveau altijd terug tot hun niveau (geen dus) , en daar heb ik geen ervaring mee.
Dat is ook wat er gebeurt wanneer dat je denkt dat kennissen van je jou gelijk geven, ze vinden je gewoon een loser waar ze hun tijd niet willen verdoen
Ik verlaat het forum niet owv Tommie's scatfixatie, daar is niets mis mee, maar zelfs voor mij is dat bas-classe, op mijn camping wordt wel eens luid gediscussieerd maar we bestempelen elkaar nooit als stront
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Wat is een gedediceerd hangertje?
Bobo moet zijn pillekes nog krijgen. Blijft warrig daarboven...
En je kan ook fascistisch gedrag vertonen tegenover andere bevolkingsgroepen dan Joden...
En misschien is een kind krijgen met een joodse vrouw en er dan niet naar omkijken zeker geen bewijs dat je het hoog op hebt met de joodse bevolking.
Tom Sauer is professor internationale politiek aan de Universiteit Antwerpen en auteur van De strijd voor vrede. Diplomatie is even belangrijk als defensie, stelt hij.
Comment