Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Bobbie heeft dan nog kleine schoentjes, en je weet, je schoenmaat is een indicatie voor de lengte van je ...
    Bobbie gebruikt uiteraard geen Europese maar Amerikaanse maten...
    Zelfs een overzetboot maat 50 is daar maat 15...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ja, natuurlijk.

Supernarcist Donald is zo van zijn eigen gelijk overtuigd dat hij zowat alle bedenkingen van vooraanstaande economen naast zich neerlegt.
      Misschien is het wel zijn bedoeling dat de beurzen crashen; zo kunnen hijzelf en zijn rijke gatlikkers koopjes doen als het zover is.
      Verder is het natuurlijk een diplomatisch toptalent en begrijpt hij de kunst om zowat iedereen die het niet volledig met hem eens is op de boertigste manier te beledigen.
      Rechterlijke uitspraken leg je gewoon naast je neer, rechters die je niet aanstaan vervang je door aanhangers van jezelf.
      Bovendien is het een echte vredestichter, zolang het maar genoeg oplevert om America great again te maken ten koste van bondgenoten.
      Nu nog Groenland veroveren, Canada annexeren en Gaza omtoveren in een Trumpresort.

Om zo’n klootzakken te bewonderen moet je ofwel zelf een machtswellusteling zijn ofwel een IQ hebben ter grootte van uw schoenmaat. Welke van de twee is bij u van toepassing?
      Mooi en juist samengevat dit. Nu wil hij ook nog de Nobelprijs van de vrede terwijl hij een paar landen van waar weinig militaire tegenstand verwacht wordt wil annexeren, de rest van de wereld schijt in zijn broek en geeft toe. De knieval van Rutte onlangs sprak boekdelen
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gelukkig heeft Frankrijk nog rechters met ballen: https://www.standaard.be/buitenland/.../52242668.html

Voor een partij die vind dat misdaden streng gestraft moeten worden is dit toch een logisch gevolg.

In de VS zijn de rechters intussen allemaal marionetten, slappe zakken of gewoon omgekocht en afgedreigd.
        Last edited by Tommie1; 4 Dagen Geleden.

Comment

• Hoort de narcistische macho's hier nu bezig over hun onbewezen grootte van hun lid

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Het is om te bleiten dat rechters in meerdere eu of wannabee eu gaan bepalen wie er kandidaat leider wordt, gewoon schrik van de wil van hun volk ja

Zagen over benoemde rechters in andere landen maar niet zien dat het hier zelfde probleem is

Comment

• De Duitsers gaan voor de 3e keer diezelfde weg op en de leugenpers loodst de bevolking er met open ogen in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                Het is om te bleiten dat rechters in meerdere eu of wannabee eu gaan bepalen wie er kandidaat leider wordt, gewoon schrik van de wil van hun volk ja

Zagen over benoemde rechters in andere landen maar niet zien dat het hier zelfde probleem is

Dus een misdaad van 4mio Euro is niks.
                Wil jij nu echt mensen die bewezen fraude gepleegd hebben en veroordeeld zijn toelaten om President te worden?

Maar ja, iemand die een rood kruis op een Tesla verft is een terrorist en moet wel het gevang in...

Uw moreel kompas is kapot Bobbie.

Comment

De Duitsers gaan voor de 3e keer diezelfde weg op en de leugenpers loodst de bevolking er met open ogen in

Goh... heb je het woord "leugenpers" nu weer gevonden?
                  Soms zijn ze leidend, en een dag later citeer je ze om je punt te maken.

Musk loodst de bevolking de jaren 30 weer in, dat is 1000 keer gevaarlijker.

GA UW ONZIN OP X Posten, daar zal je wel vriendjes vinden.

Comment

• Bewezen fraude…ondertussen zou je mogen weten dat elke politicus dingen doet die strafbaar zijn, je bent oud genoeg…en dat wordt nog steeds als orakel opgevoerd, de gucht, Claes, vandenbroucke, onze racistische connard

De bevolking vergeet snel als de pers het niet continu bovenhaalt

Comment

• Dus, fake news, de specialiteit van uw strekking mag, dat heet nu vrije meningsuiting

Over liegen gesproken

“Fake news verspreiden om je agenda te zetten”, hoofdredacteur Dimitri Antonissen fileert de recente uitschuiver van Filip Dewinter (Vlaams Belang). “Of die video nu van dit jaar is of niet, de problematiek blijft dezelfde”, reageert Dewinter laconiek wanneer hij hem confronteert met zijn fout. Het overtuigt onze hoofdredacteur niet. “Moet je als kiezer iemand vertrouwen die geregeld een loopje met de waarheid neemt?”

Aan de Antwerpse televisiezender ATV verklaarde Filip Dewinter (Vlaams Belang) gisteren dat hij in 2016 níét heeft getafeld met Kamerlid Koen Metsu (N-VA), de toenmalige voorzitter van de commissie Terrrorismebestrijding. ‘Een administratieve vergissing,’ noemde Dewinter het. Nochtans had hij het etentje als kost binnengebracht bij de Chinese spion Changchun Shao. En in een lang gesprek met Apache en Humo had hij Metsu zelfs in bescherming genomen: ‘Koen Metsu, weet ge waarover dat gaat? Schilderijen.’

Tja

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Bewezen fraude…ondertussen zou je mogen weten dat elke politicus dingen doet die strafbaar zijn, je bent oud genoeg…en dat wordt nog steeds als orakel opgevoerd, de gucht, Claes, vandenbroucke, onze racistische connard

De bevolking vergeet snel als de pers het niet continu bovenhaalt

100% whataboutisme.
                        Die mochten van mij allemaal buiten spel gezet zijn.
                        Dat is met Vandenbroucke ook gebeurd voor vele jaren. De Gucht heeft na zijn veroordeling ook geen publiek mandaat meer gehad, en heeft zijn boetes moeten betalen.
                        Claes is ook veroordeeld en heeft zijn straf uit gezeten en nadien geen mandaat meer gehad. Wat wil je nog meer?

Conner is buiten vervolging gesteld en dus niet voor racisme veroordeel.

Maar de feiten rond Le Pen waren blijkbaar wel zwaar genoeg en ze is volgens de franse wetten en procedures veroordeeld.
                        Dus... terecht dat ze nu niet mag opkomen voor de presidentsverkiezingen toch...

En je laatste zin... welke pers, de gesubsidieerde regimepers, of die app die nu 100% eigendom is van één ultra rechtse (nog niet veroordeelde) crimineel?

Comment

• Et alors?

Comment

• Ik stop ermee om verder tegen die fascist hier te discussiëren want dat is precies wat hij beoogt en dat is toch niet de bedoeling

Ik zal ten gepaste tijde zijn nazi propaganda wel nog in het belachelijke blijven trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Ik zal ten gepaste tijde zijn nazi propaganda wel nog in het belachelijke blijven trekken
                              Dat is ook volgens mij de beste remedie, trek zijn strontposts in het belachelijke. Tommie doet dat ook goed, inhoudelijk reageren op zijn schijtschrijfsels heeft toch geen zin.

Comment

Et alors?

Je trekt alles weer uit de context.
                                Dit was de uitspraak van een president die er een maitresse op na hield. Daar is hij nooit voor veroordeeld, en dat heeft hem ook verder niet belet verder zijn mandaat uit te oefenen.

Heeft geen fuck te maken met het veroordelen van een politica voor bewezen feiten door rechters die onafhankelijk benoemd zijn.

Typisch ... ergens een bel horen luiden, maar bij god niet weten wat er echt gebeurd is, tenzij iemand U dat voorgekauwd heeft.

De stront komt weer aan alle kanten uit uw lijf man.

Comment

• Francois Bayrou is vrijgesproken, kom niet af dat dit geen ordinaire politieke afrekening is in two tier Europa…ook de snelheid waarmee het proces is gevoerd

Frankrijk is ook hopeloos verdeeld

Comment

Francois Bayrou is vrijgesproken, kom niet af dat dit geen ordinaire politieke afrekening is in two tier Europa…ook de snelheid waarmee het proces is gevoerd

Frankrijk is ook hopeloos verdeeld

Voila, de gerechtelijke macht wordt ook effe met de grond gelijk gemaakt.

Het zijn net uw vriendjes die die onafhankelijkheid niet kunnen aanvaarden.
                                    Ga uw onzin toch eens elders verkopen. Uwen haring braadt hier niet, en alle vriendjes zijn weg gelopen.

Comment

• Je respecteert de rechtsstaat omdat het van alle staatsvormen imo de beste is

Maar dat impliceert hoegenaamd niet dat er geen politieke afrekeningen gebeuren

Comment

• Het begint al: Je suis Marie , lees, Je suis Nazi

Comment

Je respecteert de rechtsstaat omdat het van alle staatsvormen imo de beste is

Maar dat impliceert hoegenaamd niet dat er geen politieke afrekeningen gebeuren

En dus respecteer je de uitspraak van rechters, want die zijn gebaseerd op de wet, en er zijn beroepsmogelijkheden.
                                          Jij doet dat dus niet, dus steun je dictators.

ga weg.

Comment

Working...
                                          X