Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Er zijn een 10-tal landen waar X wordt geaccepteerd, niemand hoeft een ander land of bevolking te dwingen… alle respect voor de x als persoon, maar een transvrouw is geen vrouw en hoort ook niet in hun sport

Gewoon persoonlijk, zie jij je ooit een transvrouw daten?

Vind het ook verschrikkelijk bij thuis, buren etc van soaps…dat de transen in die series worden vertolkt door knappe echte vrouwen…de meerderheid blijven nu eenmaal mannen in een kleed met vaak overdreven vrouwelijke manieren en een te zware stem, niet om hen belachelijk te maken het is niet mijn bedoeling maar wel realiteit…kleine Aziaten kunnen er af en toe voor doorgaan

Heeft niets met acceptatie of het aangenaam en sympathiek van de persoon te maken

Ik gruwel van de dag ook dat ik door deze post bestraft zou kunnen worden deze post te plaatsen

Als gij morgen een belachelijk kapsel draagt blijft het ook mijn recht dat te vinden, dat mag imo nooit verboden worden, tegelijk zal ik je respecteren als dat vice-versa is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    En exact wat jij hier beschrijft is waar Musk en Trump jacht op maken.

Of ik ooit een transvrouw wil daten, mooi of lelijk vindt heeft daar niks mee te maken. Maar als morgen mijn zoon vindt dat hij zich beter voelt als vrouw en zo wil aangesproken worden, dan zal ik dat aanvaarden. Daar heeft een overheid zich niet mee te moeien.

Comment

• Terug on topic dan maar zeker

De verkopen van Tesla zijn NOG VEEL slechter dan gedacht. En soms willen we weleens overdrijven, maar in dit geval is het echt zo...
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als jouw zoon zich morgen vrouw voelt zal ik dat respecteren en hem zo aanspreken, maar hij zal geen vrouw zijn, zij is trans

Met de v op haar paspoort zou ze kunnen meedoen in vrouwensport en daar ben ik 100% tegen, mag het?

Moet de maatschappij opdraaien voor hun operaties, ze kunnen blijven verbouwen hoe ver moet je daarin meegaan? Moest het geld uit de hemel vallen zou het zonder problemen ook van mij allemaal mogen, maar we zitten in een realiteit waar de normale sociale zekerheid al niet meer kan bijbenen

Comment

Als jouw zoon zich morgen vrouw voelt zal ik dat respecteren en hem zo aanspreken, maar hij zal geen vrouw zijn, zij is trans

Met de v op haar paspoort zou ze kunnen meedoen in vrouwensport en daar ben ik 100% tegen, mag het?

Moet de maatschappij opdraaien voor hun operaties, ze kunnen blijven verbouwen hoe ver moet je daarin meegaan? Moest het geld uit de hemel vallen zou het zonder problemen ook van mij allemaal mogen, maar we zitten in een realiteit waar de normale sociale zekerheid al niet meer kan bijbenen

Hoe veel van die Transpersonen zijn er? En ik heb zelfs geen idee of dat in de VS zomaar terugbetaald wordt.
          Jij doet alsof mensen dat voor hun plezier doen.

Eerlijk, jij pikt er één ding uit.
          Er zijn dingen die me véééééél meer storen dan de regeling rond Transpersonen.
          Dat Musk nu stemmen aan het kopen is, dat is voor de democratie 1000 keer erger.

Comment

• Ongelooflijk wat een bende egoïsten en valse karakters die strekking toch voortbrengt

Zolang het maar niet in hun omgeving gebeurt want dan is het moord en brand
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Steek nog wat zaken in de fik en vandaliseer mensen hun bezit, of het nu blm of musk is

Ongelooflijk wat die strekking meebrengt

Hou toch op jocar

Comment

Steek nog wat zaken in de fik en vandaliseer mensen hun bezit, of het nu blm of musk is

Ongelooflijk wat die strekking meebrengt

Hou toch op jocar

Whataboutisme ...

Het is toch niet omdat BLM zich misdraagt dat er een extreem rechtse het capitool mag bestormen?

Hou toch op te verdedigen wat niet te verdedigen is?

Comment

• Wat een gezeik over die brandende Tesla's, ik keur dat ook niet goed. Trump en co steken ergere dingen uit. Musk heeft dit zelf gezocht.

En ophouden is aan jou. Veel respect voor anderen heb je precies ook niet want anders was je al lang gestopt met jouw fascistisch gebral op een autoforum.

Eerst heb je met jouw antivax en ambtenaren gezeik de underground naar de kloten geholpen en nu blijf je hier volharden. Zoals ik gisteren al schreef is dit uiteraard jouw bedoeling

Misschien moet jij maar eens een uitstapje naar Auschwitz overwegen. De laatste keer dat ik er was waren er ook 4 Antwerpenaren die mij daar ambeteerden, ze deden alsof ze juist in Bobbejaanland aangekomen waren. Ik heb toen mijn koptelefoon met info maar wat harder gezet zodat ik hun racistisch geleuter niet moest aanhoren, schande!!!

Comment

Een uitermate belangrijke kwestie: in zowat alle sportdisciplines krioelt het van de transpersonen.
                    Het werd hoog tijd dat er rechtvaardige leiders als Trump, Orban en consoorten daadkrachtig tegen optreden!
                    Hier in eigen land zou de sociale zekerheid miljarden kunnen besparen, zelfs zonder een Musk!

Zeik toch ergens anders, bijvoorbeeld in ’t clubhuis van Vlaams behang.
                    Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 1 Dag Geleden.

Comment

• Er is geen interesse meer in chiptuning, er is geen rivaliteit meer tussen BMW benz Audi

Een auto is een witgoedproduct en tesla steekt erbovenuit

Daarom ligt het hier plat

Comment

Er is geen interesse meer in chiptuning, er is geen rivaliteit meer tussen BMW benz Audi

Een auto is een witgoedproduct en tesla steekt erbovenuit

Daarom ligt het hier plat

Nee jong, in een café waar de stront over den toog loopt, daar blijven mensen weg.

Comment

• zeker als de rest er zijn gevoeg nog eens x3 boven over gaat doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Nee jong, in een café waar de stront over den toog loopt, daar blijven mensen weg.
                            Uiteraard, alsof een autoforum de plaats is om zo'n bullshit te komen vertellen

Comment

• De Amerikaanse fabrikant van elektrische wagens Tesla ziet de inschrijvingen van nieuwe wagens in België verder kelderen. Er werden vorige maand 958 nieuwe Tesla’s ingeschreven, waar dat er in maart 2024 nog 3.121 waren. Het gaat om een daling met 69,3 procent, zo blijkt dinsdag uit cijfers van sectorfederatie Febiac.

Comment

zeker als de rest er zijn gevoeg nog eens x3 boven over gaat doen
                                He Dombie,

Als een hond op de mat kakt, dat steek je zijn neus daar in om hem dat af te leren.
                                De meeste honden leren dat na 1 keer af.
                                Jij blijft op de mat en den toog kakken, dus krijg je die stront terug tot je het af leert.

In elk geval, naast kelderende verkoop blijkt nu ook nog dat het geld van Musk niet meer werkt. Hier ben ik zo blij om!

Elon Musk was a prominent fundraiser in the campaign, and was the subject of attack ads aired by Crawford's supporters.

Comment

In elk geval, naast kelderende verkoop blijkt nu ook nog dat het geld van Musk niet meer werkt. Hier ben ik zo blij om!
                                  Elon Musk was a prominent fundraiser in the campaign, and was the subject of attack ads aired by Crawford's supporters.
                                  Ow, da's leuk, hoor het net op het Radio 1. Hij kan niet genoeg afzien, de blaaskaak

Comment

He Dombie,

Hé stommie, wat de leugen-bbc weer achterwege laat…dankzij de miljoenen van soros

Comment

Hé stommie, wat de leugen-bbc weer achterwege laat…dankzij de miljoenen van soros

Selectief antwoorden is toch waar jij niet tegen kan. Je doet het verdomme zelf.

Ondanks meer miljoenen van Musk.

Musk doneerde zo’n 20 mio, en Soros 2 mio.

Maar wil je nu eigenlijk zeggen dat Musk wel mag sponsoren en Soros niet? Iets met 2 maten en gewichten Bobbie.

Maar zeg nu eerlijk, een maatschappij waarin er 100 miljoen uitgegeven wordt aan de verkiezing van een rechter, daar is toch iets grondig mis.

En weer stinkt het hier naar stront en rechtse drollen.
                                      Last edited by Tommie1; 4 Uren Geleden.

Comment

• Het wordt gewoon nooit vermeld dat soros alles steunt, vaak ook nog via omwegen….en dat us minstens het dubbele aan tarieven betaalde tot nu, dan omgekeerd lekker selectief nieuws

Comment

Het wordt gewoon nooit vermeld dat soros alles steunt, vaak ook nog via omwegen….en dat us minstens het dubbele aan tarieven betaalde tot nu, dan omgekeerd lekker selectief nieuws

Potteke verwijt de ketel.
                                          Al jouw posts zijn ultrarechts gedram, en we zijn dat hier zo
                                          BEU
                                          als koude pap.

Bewijs dat maar eens van die tarieven. Trouwens, dat was vooral omdat ze zelf niks meer wilden fabriceren en goedkoop hun brol in China konden laten maken. In ruil kochten de Chinezen obligaties, want de VS heeft enorme buitenlandse schulden.

Comment

Working...
                                          X