Oorspronkelijk geplaatst door arbe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenGij zijt echt zo'ne rijke subsidietrekker gij he .
Maar rijk niet echt meer, sinds we ons zo'n Model S aangeschaft hebben... Gelukkig verdienen we die ook over 5 jaar ruimschoots terug!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenWaarom zou je nu al zonnepanelen beginnen af te danken? Wij gooiden er ons dak mee vol in 2008 (dus intussen 8 jaar aan het opbrengen), en het afgelopen jaar was zelfs een recordjaar! Wij gaan ze dus zeker nog een jaar of 20 (minstens) laten liggen, misschien nog langer. Enkel tussendoor eens de omvormers vervangen, en we zijn klaar. En dat zijn enkel elektrische machines vol metaal en elektronica... Dus niet vervuilender dan een computer, of een transfo...
Comment
-
Comment
-
Tesla roept alle 90.000 Model S-wagens terug http://s.hln.be/2531402Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichtenski's onder andere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenOnbegrijpbaar, dit! Ook afgrijselijk lelijk!
En zeggen dat wij een volledige slaapkamer IN de wagen hebben kunnen krijgen.
Wat sleuren mensen toch allemaal mee op reis dat ze hun toevlucht moeten nemen tot dergelijke misbaksels? (met de nadruk op "bak")
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenIk vind hem net wel knap. Ik sleur een Golden Retriever mee in zo'n koffer. Dat zou een uitkomst zijn
Ocharme, dat beestje...
Comment
-
Als je met een hond op reis gaat is een model s niet echt de geschikte wagen. Een Model X nog net.
Maar als je 4 man, een hond en bagage wil meenemen kom je zonder dakkoffer niet toe.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
-
Bedankt voor het delen. Had ik toch nog niet gezien.
Volgens mij niet onbelangrijk: quality controllers. Maar dat zal overal wel een must zijn veronderstel ik dan.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenOnbegrijpbaar, dit! Ook afgrijselijk lelijk!
En zeggen dat wij een volledige slaapkamer IN de wagen hebben kunnen krijgen.
Wat sleuren mensen toch allemaal mee op reis dat ze hun toevlucht moeten nemen tot dergelijke misbaksels? (met de nadruk op "bak")
Wss zijn er ook veel mensen die uw lievelingskeuzes afgrijselijk vinden. Dus niet voor andere mensen de rekening maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenDie zou je toch probleemloos in het midden van die wagen moeten kwijt kunnen. Daar is immers geen console of overbrenging aanwezig (want niet nodig)...
Mijne C5 had een skiluik en dat zou perfect gaan, maar kreeg mijn snowboard er niet door En denk dat er maar weinig wagens zijn waarbij dit kan door het skiluik. En als ge met 4 of 5 man in de auto zit, wordt het ook al een beetje minder
Dus denk dat ge het een beetje te simpel houdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenSki's probleemloos?
Mijne C5 had een skiluik en dat zou perfect gaan, maar kreeg mijn snowboard er niet door En denk dat er maar weinig wagens zijn waarbij dit kan door het skiluik. En als ge met 4 of 5 man in de auto zit, wordt het ook al een beetje minder
Dus denk dat ge het een beetje te simpel houdt
Het is bovendien geen kwestie van "het een beetje simpel te houden". Ik spreek als eigenaar, en dus ervaringsdeskundige!
Comment
-
Ski's, een complete slaapkamer... Ik denk dat ik bij Tesla eens ga vragen wat ze nog voor een deftige Peugeot Boxer met meubelbak geven als ik mij deze ultieme dreamcar aanschaf.
Die Tesla kent werkelijk geen beperkingen. Passen daar ook europalletten in ?
Comment
Comment