Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
deze week onderweg naar huis achter een takelwagen gereden met vrij recente Tesla erop(met 1-GXX nummerplaat)
wellicht zonder 'brandstof' gevallen.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtendeze week onderweg naar huis achter een takelwagen gereden met vrij recente Tesla erop(met 1-GXX nummerplaat)
wellicht zonder 'brandstof' gevallen.
Was op de N80, in de richting van Hasselt. (ik reed richting Sint-Truiden)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Het is niet alleen de batterij,
Het long-term test exemplaar van Edmunds.com (VS) zat al aan zijn 4de drive-unit toen ze er mee stopten
Kregen natuurlijk de wind van voren van de groene maffia en de aanhangers van de Musk-sekte. Test werd intussen stopgezet...2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk BerichtenJe kan het toch moeilijk op Tesla steken dat bestuurders rijden tot de batterij leeg is...
Verder klopt er dan toch iets niet aan de software die de range weergeeft of aan de software die laadpunten weergeeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenHet is niet alleen de batterij,
Het long-term test exemplaar van Edmunds.com (VS) zat al aan zijn 4de drive-unit toen ze er mee stopten
http://www.edmunds.com/tesla/model-s...erm-road-test/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenJe moet maar eens een testrit maken met die "brol". Daarna spreken we verder...
En iets dat men 4 keer vervangt in garantie is brol, of dat nu bij ne Lada is of bij nen auto van 100000+. Als ge't daar niet mee eens kunt zijn gaat't met Tesla dezelfde weg op als met Apple... roze brilletje op en portemonnee openhouden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichtengaat't met Tesla dezelfde weg op als met Apple... roze brilletje op en portemonnee openhouden.
Comment
-
Ik vind't heel correct van hun, inderdaad. Maar ik heb zo ooit bij een firma gewerkt waar de alfa's altijd in de garage stonden. Ook al kregen de mensen altijd vervangwagens, op ne keer houdt het op.
Mij zou't wel worst wezen, zeker als ik zo'n zware investering heb gedaan. Ge steekt er toch telkens weer moeite in (en ge staat stil, hoe ge't ooit draait of keert) om dingen te verhuizen naar de vervangwagen.
Verder zou ik't ook niet leuk vinden dat ik zonen dikke bak heb en mensen op fora zien redenen om dat brol te noemen
Comment
Comment