Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

150 electrische taxi's op schiphol

Op luchthaven Schiphol worden donderdagochtend 50 elektrische Tesla's in gebruik genomen als taxi. Een wereldrecord volgens Schiphol, want op geen enkel ander vliegveld rijden zoveel elektrische taxi's rond.

Comment

dat moet benz pijn doen

Comment

deze week onderweg naar huis achter een takelwagen gereden met vrij recente Tesla erop(met 1-GXX nummerplaat)
        wellicht zonder 'brandstof' gevallen.
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

ook al 2 keer tesla op de n49 weten staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
            deze week onderweg naar huis achter een takelwagen gereden met vrij recente Tesla erop(met 1-GXX nummerplaat)
            wellicht zonder 'brandstof' gevallen.
            Donderdag toen ik van het werk naar huis reed ook een Tesla gezien die net opgeladen werd door een takelwagen.
            Was op de N80, in de richting van Hasselt. (ik reed richting Sint-Truiden)
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Waarschijnlijk is dit te wijten aan de Amerikaanse degelijkheid.
              Last edited by ; 19/10/2014, 20:35.

Comment

Je moet het (nederlandstalig) klaaghoekje van TMC forum eens lezen, en die vinden dat blijkbaar normaal...

Comment

Je kan het toch moeilijk op Tesla steken dat bestuurders rijden tot de batterij leeg is...

Comment

Het is niet alleen de batterij,
                    Het long-term test exemplaar van Edmunds.com (VS) zat al aan zijn 4de drive-unit toen ze er mee stopten

Kregen natuurlijk de wind van voren van de groene maffia en de aanhangers van de Musk-sekte. Test werd intussen stopgezet...
                    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                      Je kan het toch moeilijk op Tesla steken dat bestuurders rijden tot de batterij leeg is...
                      Als't de batterij was die leeg is natuurlijk. Kan ook gewoon een panne zijn.

Verder klopt er dan toch iets niet aan de software die de range weergeeft of aan de software die laadpunten weergeeft...

Comment

Zijn bulle. Allemaal afblijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                          Het is niet alleen de batterij,
                          Het long-term test exemplaar van Edmunds.com (VS) zat al aan zijn 4de drive-unit toen ze er mee stopten
                          http://www.edmunds.com/tesla/model-s...erm-road-test/
                          Intussen werd post-sales (!) acht jaar garantie verleend aan die drive-units. Voor mijn part mogen ze dus elke x maanden een vervanging uitvoeren (want je krijgt ook telkens een Model S als vervangwagen!). I couldn't care less...

Comment

Tuurlijk wel. Dan betekent het dat ge met brol rondrijdt. Of ze't nu constant vervangen of niet, dat is toch niet leuk.

Comment

Je moet maar eens een testrit maken met die "brol". Daarna spreken we verder...

Comment

Met de D(ual) versie hebt ge nu ook 100% meer kans dat de aandrijving moet vervangen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                                  Je moet maar eens een testrit maken met die "brol". Daarna spreken we verder...
                                  Vorige week in gezeten. Zeg absoluut niet dat't niet leuk is. Wel niet speciaal.

En iets dat men 4 keer vervangt in garantie is brol, of dat nu bij ne Lada is of bij nen auto van 100000+. Als ge't daar niet mee eens kunt zijn gaat't met Tesla dezelfde weg op als met Apple... roze brilletje op en portemonnee openhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                    gaat't met Tesla dezelfde weg op als met Apple... roze brilletje op en portemonnee openhouden.
                                    Dank zij die 8 jaar garantie ga ik in ieder geval gedurende 8 jaar geen portemonnee hoeven open te houden. Bij Lada ben ik daar nog niet zo zeker van.

Comment

Tja, ge hebt die al open gehouden he.
                                      Ge zijt't er toch mee eens dat 4 nieuwe drive-units niet normaal is?

Comment

Nee, is inderdaad niet normaal. Maar zolang je er niet (extra) voor hoeft te betalen, en je telkens gedepanneerd wordt met een gelijkwaardige vervangwagen, zal het mij eerlijk gezegd worst wezen...
                                        Last edited by ; 20/10/2014, 15:56.

Comment

Ik vind't heel correct van hun, inderdaad. Maar ik heb zo ooit bij een firma gewerkt waar de alfa's altijd in de garage stonden. Ook al kregen de mensen altijd vervangwagens, op ne keer houdt het op.
                                          Mij zou't wel worst wezen, zeker als ik zo'n zware investering heb gedaan. Ge steekt er toch telkens weer moeite in (en ge staat stil, hoe ge't ooit draait of keert) om dingen te verhuizen naar de vervangwagen.

Verder zou ik't ook niet leuk vinden dat ik zonen dikke bak heb en mensen op fora zien redenen om dat brol te noemen

Comment

Working...
                                          X