Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand op het forum die een P85D gaat bestellen ? Moest ik het geld hebben, lijkt me een leuk machien om te hebben als 2de wagen..

Iets van 0-100 in 3.2 seconden.. Dat is toch echt wel supercar niveau, voor zen fractie van de prijs
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

• Als 2de wagen, die dingen kosten toch 150.000,- + euro. ???

Comment

• Dit is toch wel een beetje de auto van de toekomst als er een waterstof toevoeging komt.

Last edited by ; 22/11/2014, 12:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Als 2de wagen, die dingen kosten toch 150.000,- + euro. ???
          Ach, op een spaarboekje brengt je geld toch geen sikkepit meer op. Dan kun je er beter wat bloedsnel en bloedmooi plezier mee in huis halen, vol met snufjes, technologie en andere bling-bling. En als we dood zijn, groeit er gras op onzen buik. Neh!

Comment

• Ja, zo kan je het ook bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
              Ach, op een spaarboekje brengt je geld toch geen sikkepit meer op. Dan kun je er beter wat bloedsnel en bloedmooi plezier mee in huis halen, vol met snufjes, technologie en andere bling-bling. En als we dood zijn, groeit er gras op onzen buik. Neh!
              Ik ben van mening dat je toch een bepaald bedrag (spaarcentjes) achterwege moet houden in geval van nood en niet alles ineens moet opsouperen omdat je een auto graag ziet.

Comment

• Ach, ons huis is afbetaald. Ook geen andere leningen meer. En we hebben een goede hospitalisatieverzekering. "So what could possibly go wrong?", dachten wij. Onmiddellijk gevolgd door: "Let's go electric! All the way!" (ja, als we dure gedachten hebben, dan passeren die altijd in het Engels. Weet ook niet waarom)

Comment

• Gisteren in Merksem nog een zwarte zien rijden met Tesla op de flanken. Demo wagen misschien?

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Op zich zeer mooie wagens, alleen vind ik de lichten zulke afknappers.

Die staan zo vlak met het koetswerk, krijgen zo een rare plastiekerige verkleuring in de zon.
                    De wagen zou voor dat geld toch wat in details verfijnder mogen zijn. Toch in vergelijking met andere wagens in die klasse.

Comment

• Elektrische auto's worden pas leuk als er een waterstof motor bij zit.

Comment

• Het dashboard en het omgekeerd computerscherm is voor mij een afknapper. Het interieur is nog altijd het deel dat je altijd "ziet" en waar je je comfortable moet invoelen. Voor de rest is dat een te grote familie uitziende auto die teveel van de Jaguar weg heeft. Telkens ik de Tesla tegenkom denk ik, dat is nu toch echt niet de moeite om te kopen, qua model bedoel ik. Dan staat mij de BMW i3 me meer aan. De BMW i3 is lelijk en toch aantrekkelijk. Het rijdt magnifiek goed, da ding.
                        Enkel de perstaties staan me 100% aan en het feit dat het een elektrische auto is.

Comment

• Tesla Lovers

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Als 2de wagen, die dingen kosten toch 150.000,- + euro. ???

Jaja, dat weet ik wel maar zolang er in Vlaanderen geen superchargers staan kan je met een tesla toch niet al teveel doen als je veel rijdt vandaar dar ik zeg als tweede wagen.. Maar de prestaties zijn wel behoorlijk impressionant

Trouwens de goedkoopst de 60kw versie is er vanaf een 70 a 80k of toch iets in die buurt
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                            Jaja, dat weet ik wel maar zolang er in Vlaanderen geen superchargers staan kan je met een tesla toch niet al teveel doen als je veel rijdt vandaar dar ik zeg als tweede wagen..
                            Geen SuperChargers in Vlaanderen? Think again!

Sinds vorige week is een volwaardige 8-stalls SuperCharger actief nabij Gent. Je kunt laden in elk Tesla Service Center, dus ook in die van Aartselaar en Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem). Er is overigens een volwaardige SuperCharger in opbouw nabij het SC van Aartselaar. En (mits een beetje ruimdenkende wil) je kunt altijd nog terecht bij de SuperChargers van Nivelles (Waals-Brabant) of Urmond (langs de Nederlandse kant van de Limburgse Maas).
                            Voeg daarbij de tientallen, ja zeg maar gerust honderden publieke laadpunten van netwerken als The New Motion, The PlugIn Company, Ikea, Blue Corner, lovetoload, Renault,...

En frankly, my dear, ik heb er intussen 25.000 elektrische kilometers op zitten, en heb nog maar één keer aan een andere laadpaal dan die bij mij thuis gehangen (en dat was dan nog meer uit nieuwsgierigheid dan uit noodzaak).
                            Last edited by ; 24/11/2014, 09:27.

Comment

• Ik zal eens een proefrit aanvragen, dan kan ik weten te zeggen of me da spullement aanstaat of niet.
                              Last edited by ; 24/11/2014, 22:54.

Comment

• Er zijn er maar weinigen die na een testrit niet pleased zijn.

Comment

• Sent from here
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Durf er eigenlijk niet mee gaan proefrijden. Wa as dieje Tesla mij zo goed aanstaat? Dan ben ik wel verplicht om er eentje te kopen.

Een voordeel van de BMW i3 met range extender is dat je zo ver kunt rijden als je wilt (in theorie). Duurt wel langer maar het gaat. + ik heb gelezen dat eigenaars van een BMW i3 een gewone BMW kosteloos kunnen huren om op verlof te gaan, euh rijden. Dit is wel beperkt en geldig voor 3 jaar. Bij Golf is er ook zoiets maar momenteel allen voor leasing e-Golf'en. Voor particulieren zijn ze dit aan het bekijken.

Comment

• In nederland kunt ge zo'ne bmw huren, in België krijgt ge korting bij een verhuurbedrijf (dacht Hertz of zoiets). Veel blabla voor niks dus eigenlijk, totaal niet interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                        Durf er eigenlijk niet mee gaan proefrijden. Wa as dieje Tesla mij zo goed aanstaat? Dan ben ik wel verplicht om er eentje te kopen.
                                        Ja, inderdaad, een proefrit met een Model S is inderdaad erg, erg gevaarlijk, en een regelrechte bedreiging voor spaargeld en opgepotte reserves in al hun vormen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
                                          Voor 150.000 euro schaf ik mij als tweede wagen/speelgoed wel een porsche 991 GT3 aan. Duizend maal zo veel plezier en dat maakt nog een echt motorgeluid

Bloedmooi is subjectief (persoonlijk vind ik het een verbouwde/platgeslagen ford mondeo).
                                          Bloedsnel (wat heb je er aan als je niets hoort of voelt, waar is dan de adrenalinekick gebleven).
                                          Vol met snufjes zijn dus allerhande dingen die na enkele jaren wel stuk gaan. Elektronica is niet onfeilbaar.
                                          Bling-Bling? De negerkes gaven ze spiegeltjes en goedkope sieraden. Bling-bling is goed voor de show en niets meer.

Mijn persoonlijke conclusie : 150.000 euro is veel geld voor een wagen die voor geitenwollen dragers is gemaakt

Comment

Working...
                                          X