Hier ook een Porsche voor dat geld. Een 997.2 GT3 is voor mij al voldoende. De trekkracht van een elektrische auto is toch iets apart.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
En frankly, my dear, ik heb er intussen 25.000 elektrische kilometers op zitten, en heb nog maar één keer aan een andere laadpaal dan die bij mij thuis gehangen (en dat was dan nog meer uit nieuwsgierigheid dan uit noodzaak).
Een superchargers dicht bij de ring zou voor mij voor 90% van de verplaatsingen volstaanprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenAls je meermaandelijks meer dan 700km autostrade ( aan 1 stuk) doet ben je wel verplicht op te laden onderweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenHier ook een Porsche voor dat geld. Een 997.2 GT3 is voor mij al voldoende. De trekkracht van een elektrische auto is toch iets apart.
+ YouTube Video Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Bij dat je nu naar de wijzerplaten of naar de beelden kijkt, blijft een feit dat je niet met een P85+ (of nog "insaner", een P85D) te maken hebt.
Van 0 naar 100 in resp. 4 (de +) en zelfs 3 (de D) seconden...
Daar zou dat Porschke (en menig ander sportmerk) toch efkes last mee hebben, vrees ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenBij dat je nu naar de wijzerplaten of naar de beelden kijkt, blijft een feit dat je niet met een P85+ (of nog "insaner", een P85D) te maken hebt.
Van 0 naar 100 in resp. 4 (de +) en zelfs 3 (de D) seconden...
Daar zou dat Porschke (en menig ander sportmerk) toch efkes last mee hebben, vrees ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenDie 450 km radiusbereik is dan toch alleen maar als je de gas met een heel zachte voet aantikt. Prachtige wagen maar helemaal niet te vergelijken met andere even dure luxelimousines.
Maar ik gebruik dat beest 250 dagen per jaar enkel voor mijn woon-werkverkeer, en dan heb ik er maar 150 van die 450 nodig, dus volop ruimte om te knallen. In de weekends gaat het dan vaak naar zee, de Ardennen, Luxemburg, het westen van Duitsland, Zuid-Nederland of Noord-Frankrijk, en ook dan hoef je helemaal niet zuinig te zijn met je stroompedaal. Zalig!
Voor die (maximaal) ene grote reis per jaar zal het voortaan (als het echt niet anders kan) het vliegtuig of een huurfossiel worden, maar nog liever... Thalys, Eurostar, TGV of ICE!
Comment
-
Tesla zegt trouwend zelfs dat de range enkel gehaald wordt bij constante snelheid van 88 km/u.
Moest mijn auto zijn CO2 gemeten worden aan die test ( 88 km/u rijden) zou die ipv 129 nu misschien 70 zijn?
Waarmee ik wil zeggen dat tesla niet verplicht is van een realistisch verbruik weer te geven zoals andere andere fabrikanten ? Nu ja, niet dat die test echt realistisch is maar kom.. De 450km range zou wel nog maar 300 zijnprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenMoest mijn auto zijn CO2 gemeten worden aan die test ( 88 km/u rijden) zou die ipv 129 nu misschien 70 zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenVoor wat het waard is: de CO2 van de Tesla is 0 (nul, niente, nada, nikske, rien de knots)...
Er bestaat ook nog zo iets als een "Carbon Footprint".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenMoest mijn auto zijn CO2 gemeten worden aan die test ( 88 km/u rijden) zou die ipv 129 nu misschien 70 zijn?
Waarmee ik wil zeggen dat tesla niet verplicht is van een realistisch verbruik weer te geven zoals andere andere fabrikanten ? Nu ja, niet dat die test echt realistisch is maar kom.. De 450km range zou wel nog maar 300 zijn
Opgegeven verbruik door constructeurs is ook totaal niet realistisch hoor.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHet is maar hoe je het bekijkt.
Er bestaat ook nog zo iets als een "Carbon Footprint".
Stel: je hebt 2 wagens met dezelfde carbon footprint, een diesel en een 100% elektrische. Dan verstrooit die diesel zijn fijn stof en kankerverwekkende rommel in elke straat waar hij doorheen rijdt, terwijl de e-auto dit enkel gedaan heeft in zijn productiefabriek en in de energiecentrales, dus op wel afgebakende, relatief gezien erg kleine terreinen, die dan nog meestal in een zo goed als onbewoonde industriezone liggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenTss, tss. We gaan terug het klassieke argumentarium tegemoet... Maar goed, daar gaan we...
Stel: je hebt 2 wagens met dezelfde carbon footprint, een diesel en een 100% elektrische. Dan verstrooit die diesel zijn fijn stof en kankerverwekkende rommel in elke straat waar hij doorheen rijdt, terwijl de e-auto dit enkel gedaan heeft in zijn productiefabriek en in de energiecentrales, dus op wel afgebakende, relatief gezien erg kleine terreinen, die dan nog meestal in een zo goed als onbewoonde industriezone liggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEn als er iets misloopt met een kerncentrale...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenEn als er iets misloopt met een kerncentrale...
voor al diegenen dat met brandstof rondrijden, er moest maar eens een olietanker in zee zinken... of een olieboorplatform in brand vliegen,....
Comment
Comment