Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan die XC90 dan zo weinig electrisch?
Is die batterij dan zo klein?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik heb mijn zonnepanelen er al op voorzien. +3000kWh overgedimensioneerd om op termijn elektrisch te rijden.
Ik hoorde eergisteren van een paar XC90 T8 eigenaren dat ze, zelfs met elke dag laden, allemaal boven de 8l zitten, zelfs degene die maar 40km/dag doen. Degene die meer km doen zelfs vlot 12 en meer.
Aërodynamica en de XC90 zullen nooit goede vrienden worden , maar dat is wel heel veel voor een 4 pot hybrid!
Daarstraks nog met iemand gesproken die een macan turbo heeft en die zat rond de 15 liter
in die 40 km moet de motor gewoon keihard bijspringen om het interieur van onze luxewagens, incl smart te heaten/koelen
zolang we daar nix aan veranderen, of zelf meer kou lijden/zweten zuipt elke auto veel
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik heb gezien dat je één gekocht hebt. Proficiat!! Als er nog iemand de code gebruikt voor de 1000 euro korting, krijg ik een reistas. Dan kom ik je een fles champagne brengen. Geniet van de wagen! Mijn levering is voorzien voor januari.
Inderdaad de kogel is door de kerk. Ik heb ook gevraagd voor de levering begin januari. Heb je de S of de X besteld?
Hier de S 90D. Misschien nog een update naar de 100D laten doorvoeren binnenkort. Maar de winst wordt vrij beperkt, als je nu al zo'n 450 km kan rijden met de 90D. Alleen voor langere ritten naar het buitenland komt meer bereik nog in aanmerking.
Maandelijks net geen € 2000 ophoesten...
Waarom is er feitelijk geen 20" velg te verkrijgen op een Tesla? (19" > 21").
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Je kan ook een financiele renting nemen bij Tesla met een hoge restwaarde. Dan betaal je +/-€1000 .
Haha, en binnen 5jaar nog eens € 60.000 ophoesten zeker.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment