Nee een nieuwe nemen en terug €1000 per maand betalen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenNee een nieuwe nemen en terug €1000 per maand betalen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Eenmaal top speed en daarna al hitte problemen... Daar moeten ze toch wel eens iets aan doen
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenEenmaal top speed en daarna al hitte problemen... Daar moeten ze toch wel eens iets aan doen
https://youtu.be/C8CgeT_qpB0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenIs al heel lang een probleem, jaren terug op Zolder, max 5 rondjes en dan aan de kant ivm temperatuur, batterij was nog niet leeg!Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Da's niet duur... ;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenHier de S 90D. Misschien nog een update naar de 100D laten doorvoeren binnenkort. Maar de winst wordt vrij beperkt, als je nu al zo'n 450 km kan rijden met de 90D. Alleen voor langere ritten naar het buitenland komt meer bereik nog in aanmerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenDa's niet duur... ;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment
-
Iemand een idee van de echte actieradius (bv P90) in dagelijks verkeer met een assertieve voet?
Al eens aan het uitkijken voor de opvolger (jan 2017) en misschien, heel misschien, komt deze tesla wel in aanmerking.
Vooral 2 punten waar ik schrik van heb:
- real life actieradius (je gaat maar zonder batterij staan in hartje brussel)
- afwerking interieur
Momenteel zeer goed uitgeruste audi A7 met laag verbruik, vandaar ook mijn vraagjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk BerichtenIemand een idee van de echte actieradius (bv P90) in dagelijks verkeer met een assertieve voet?2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten300km (bron: mijn buurman)
Was aan het kijken voor den P90D....
300km .... ????????????
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk BerichtenMeen je dat ?
Kerel peert wel goed door moet ik zeggen
Je gaat die nooit aan 90 tussen de kamions zien hangen zoals veel andere Tesla-rijders2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenJazeker, vandaag nog eens nagevraagd.
Kerel peert wel goed door moet ik zeggen
Je gaat die nooit aan 90 tussen de kamions zien hangen zoals veel andere Tesla-rijders
Comment
-
Voor het grootste stuk rijdt ie -letterlijk - met de stroom mee, je kunt ook niet anders in Vlaanderen, maar van zodra de gelegenheid zich voordoet wordt het acceleratiepotentieel wel benut. En dat laatste is moordend voor je rijbereik, ook al doe je het maar een paar keer per dag en niet eens zo heel lang. Maar gelijk heeft ie, hun energieproductie is toch ruim bemeten en waarom koop je anders een Tesla...2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Klopt, het blijft een auto met +600pk dus dat wil je vaak benutten. Met een sportwagen of RS7 ga je ook niet rustig rijden wanneer je de benen eens kan strekkenKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment