Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee een nieuwe nemen en terug €1000 per maand betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
      Nee een nieuwe nemen en terug €1000 per maand betalen.
      Jaja, het principe van Leasing/Renting is mij bekend hoor...hier nooit meer. Ik zal voor die "restwaarde" het voertuig wel zelf verkopen + nog een kleine winst in mijn eigen zakken steken.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Eenmaal top speed en daarna al hitte problemen... Daar moeten ze toch wel eens iets aan doen

Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Zin om eens eentje te huren via www.rentatesla.be hier in de buurt.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
            Eenmaal top speed en daarna al hitte problemen... Daar moeten ze toch wel eens iets aan doen

https://youtu.be/C8CgeT_qpB0
            Is al heel lang een probleem, jaren terug op Zolder, max 5 rondjes en dan aan de kant ivm temperatuur, batterij was nog niet leeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              Is al heel lang een probleem, jaren terug op Zolder, max 5 rondjes en dan aan de kant ivm temperatuur, batterij was nog niet leeg!
              Hopelijk hebben ze daar bij de P100d aan gedacht want als je 192k euro aftikt voor een full option P100d wil je daar toch wel eens de benen van strekken

Comment

• leverancier auto-pilot trekt handen af van tesla

"Tesla speelt met de veiligheid van zijn klanten." Dat zegt Amnon Shashua, directeur van Mobileye, het bedrijf dat onderdelen levert voor Autopilot.

Comment

• Da's niet duur... ;-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                  1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                  1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                  1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• zag een service-wagen van tesla

...een vito

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                      Hier de S 90D. Misschien nog een update naar de 100D laten doorvoeren binnenkort. Maar de winst wordt vrij beperkt, als je nu al zo'n 450 km kan rijden met de 90D. Alleen voor langere ritten naar het buitenland komt meer bereik nog in aanmerking.
                      Laatst nen architect gezien die deze zomer met zijne P85 naar Noorwegen is geweest. En die vond het te doen om via de superchargers te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                        Da's niet duur... ;-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
                        Dure BTW

Comment

• Iemand een idee van de echte actieradius (bv P90) in dagelijks verkeer met een assertieve voet?

Al eens aan het uitkijken voor de opvolger (jan 2017) en misschien, heel misschien, komt deze tesla wel in aanmerking.

Vooral 2 punten waar ik schrik van heb:

- real life actieradius (je gaat maar zonder batterij staan in hartje brussel)
                          - afwerking interieur

Momenteel zeer goed uitgeruste audi A7 met laag verbruik, vandaar ook mijn vraagjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                            Iemand een idee van de echte actieradius (bv P90) in dagelijks verkeer met een assertieve voet?
                            300km (bron: mijn buurman)
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              300km (bron: mijn buurman)
                              Meen je dat ?
                              Was aan het kijken voor den P90D....

300km .... ????????????

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• De P versie is wel merkelijk minder zuinig als de "gewone" D. Maar met een zware voet lijkt me dat realistisch ja, grote zware wagen he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
                                  Meen je dat ?
                                  Jazeker, vandaag nog eens nagevraagd.
                                  Kerel peert wel goed door moet ik zeggen
                                  Je gaat die nooit aan 90 tussen de kamions zien hangen zoals veel andere Tesla-rijders
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                    Jazeker, vandaag nog eens nagevraagd.
                                    Kerel peert wel goed door moet ik zeggen
                                    Je gaat die nooit aan 90 tussen de kamions zien hangen zoals veel andere Tesla-rijders
                                    't Is te zien wat je verstaat onder doorperen, want dan valt het nog wel mee vind ik.

Comment

• Voor het grootste stuk rijdt ie -letterlijk - met de stroom mee, je kunt ook niet anders in Vlaanderen, maar van zodra de gelegenheid zich voordoet wordt het acceleratiepotentieel wel benut. En dat laatste is moordend voor je rijbereik, ook al doe je het maar een paar keer per dag en niet eens zo heel lang. Maar gelijk heeft ie, hun energieproductie is toch ruim bemeten en waarom koop je anders een Tesla...
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Omdat die rapper optrekt als een Lambo éé.
                                        Alleen doe het 2x na elkaar en een Golf tdi trekt je er af.
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Klopt, het blijft een auto met +600pk dus dat wil je vaak benutten. Met een sportwagen of RS7 ga je ook niet rustig rijden wanneer je de benen eens kan strekken

Comment

Working...
                                          X