Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Il ben nog nooit op autostrade ingehaald door een Tesla die echt vlamde, meestal blijven ze mooi onder de 120 km/u blijkbaar om te sparen op de batterijen... Wel kunnen ze optrekken als ze onder ogen van de nieuwsgierigen hun parkeerplaats verlaten, dat is niet zo schadelijk voor hun rijbereik ;-))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      Il ben nog nooit op autostrade ingehaald door een Tesla die echt vlamde, meestal blijven ze mooi onder de 120 km/u blijkbaar om te sparen op de batterijen... Wel kunnen ze optrekken als ze onder ogen van de nieuwsgierigen hun parkeerplaats verlaten, dat is niet zo schadelijk voor hun rijbereik ;-))
      Dat is om dat hun verlengkabel niet lang genoeg is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk Berichten
        Iemand een idee van de echte actieradius (bv P90) in dagelijks verkeer met een assertieve voet?

Al eens aan het uitkijken voor de opvolger (jan 2017) en misschien, heel misschien, komt deze tesla wel in aanmerking.

Vooral 2 punten waar ik schrik van heb:

- real life actieradius (je gaat maar zonder batterij staan in hartje brussel)
        - afwerking interieur

Momenteel zeer goed uitgeruste audi A7 met laag verbruik, vandaar ook mijn vraagjes
        Bij 120-130 zal je bij 100% lading een 300 kunnen halen.

Ze raden echter aan tot 90% te laden en normaal ga je ook niet tot 0% rijden.

Bij 140-160 en 90% lading en af en toe wat optrekken, verwacht je eerder aan 200 km range

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

• zelfrijdende tesla nog niet voor morgen...

Autofabrikant Tesla blijft investeren in de technologie voor volledig zelfrijdende wagens, maar bouwt tegelijk enkele opties in zijn bestaande modellen af, om veiligheidsredenen.
          www.peugeotforum.be

Comment

• Vanaf december dit jaar komt eerste software update eraan voor de inwerkingtreding. De volledig autonome wagen is mogelijk maar moet juridisch gezien qua wetgeving in ieder land nog aanvaard worden.

De opmerking van geen surround view kan vanaf nu dus geschrapt worden. Hij heeft vanaf nu 8 camera's en sonar rondom rond.

Het leuke is dat deze optie gratis is toegevoegd voor degene die hem al besteld hebben en nog moet geleverd worden. Dat zie ik andere automerken nog niet direct doen. Als je nu nog één bestelt wordt het wel weer wat duurder, tot heel duur zelfs. Maar ze hebben nog een monopolie.

Comment

• Zo lelijk is dat niet en snuit zonder neprooster speciaal

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Ik vind heel mooie auto

Comment

• Accu pakketje van de Tesla 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Accu pakketje van de Tesla 3.

Hier heb je dan die Tesla model 3 voor 30.000$ en de rest is optioneel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                      Ik vind heel mooie auto
                      Ik heb er nu 2 in't echt gezien en kan ze niet mooi vinden. Vooral de nieuwe snuit vind ik minder, ook op de S.

Comment

• Van achter gezien een uitzonderlijk lelijk hok. Jammer want heb wel sympathie voor het merk.

Comment

• kompleet zoals de auto aan het verworden is he, zeker zo in het wit de uitstraling van een ijskast

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 'T zal uwen Benz maar zijn dat er staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                'T zal uwen Benz maar zijn dat er staat
                                Erg hé.
                                Voetje zal blijven hangen zijn.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• erop en erover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                    Hier heb je dan die Tesla model 3 voor 30.000$ en de rest is optioneel.
                                    Ik vraag me af wat een Tesla hater doet in het Tesla lovers topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                      Ik vraag me af wat een Tesla hater doet in het Tesla lovers topic
                                      Haat is hier onbekend op het forum

Comment

• Hier is enkel maar plaats voor liefde voor BMW, al de rest is voor het plebs! Al is het wel al gebeterd buiten vroeger met het BMW aanbidden.
                                        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                          Hier is enkel maar plaats voor liefde voor BMW, al de rest is voor het plebs! Al is het wel al gebeterd buiten vroeger met het BMW aanbidden.
                                          Ligt nog gevoelig blijkbaar... Zie andere topic... zie sig.

Comment

Working...
                                          X